مرگ دردناک پسر جوان در مهماني شبانه



 پنج مرد متهم به شرکت يا قصور در جلوگيري از يک مراسم وحشيانه خانوادگي که منجر به کشته شدن يک دانش‌آموز در شهر نيويورک شد، مقصر شناخته شدند.

 پنج مرد متهم به شرکت يا قصور در جلوگيري از يک مراسم وحشيانه خانوادگي که منجر به کشته شدن پسري به نام مايکل شد، مقصر شناخته شدند، 37 مظنون ديگر نيز دستگير شدند.

 براساس گزارش پليس مظنونان همگي اهل کويينز از نيويورک هستند که دو سال بعد از مرگ مايکل در يک دادگاه در شمال شرقي پنسيلوانيا ظاهر شدند. به گزارش پليس، وکيل مدافع اين پنج نفر از تراژدي تلخ مرگ مايکل به عنوان اين که تنها يک شوخي برادرانه بود، ياد کردند.

پليس نيويورک ادامه داد: مظنونين اين پرونده چارلز لاي 34 ساله، ريموند لاند 22 ساله، شرلون وانگ 23 ساله و دنيل لي 23 ساله هر کدام به اتهام قتل درجه سوم، قتل غيرعمد، تشديد و حمله ساده، ممانعت از بازداشت، بيگاري و توطئه مواجه هستند که کوان به اتهام توزيع مواد مخدر نيز محکوم خواهد شد.

پليس محلي نيويورک اذعان داشت: مايکل در جنگ برادرانه‌اي به اسم شوخي از طرف آن‌ها شکنجه شد،‌مواد مخدر مصرف کرد و به ضرب چاقو جانش را از دست داد. يقيناً اگر در آن شلوغي کسي به مايکل کمک مي‌کرد و او را به بيمارستان مي‌رساند، او زنده مي‌ماند.

پليس در پايان اضافه کرد: اتفاقي که براي مايکل افتاد، يقيناً قتل بود و اين اطمينان را به مردم مي‌دهيم که قاتل او به سزاي اعمال‌شان مي‌رسند تا اين محاکمه پاياني براي نمايش‌هاي اين چنيني باشد.

 

اخبار  حوادث  -  مردم سالاری

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------