تلاش مادر سنگدل برای قتل 4 فرزندش با سم مورچه + عکس



مادری که قصد به قتل رساندن 4 فرزند خود را با خوراندن سم داشت، دستگیر شد.

اخبار,اخبارحوادث , قتل

 

  ای اچ (EH) مادر سی و یک ساله‌ای است که تصمیم گرفت 4 فرزند  خود را که دو پسر و دو دختر بودند، با خوراندن سم مورچه به قتل برساند.


بر اساس گزارش پلیس دالاس ، ای اچ که همسرش را دو سال پیش در سانحه تصادف از دست داد، خود برای گذراندن امورات زندگی خانواده‌اش عاجز می‌دید و تصمیم گرفت ابتدا فرزندانش را و بعد از آن‌ها خود را با خوراندن سم مورچه به قتل برساند. او سم مورچه را داخل بطری آب ریخت و فرزندانش را مجبور به نوشیدن آن کرد اما آن‌ها که از تصمیم مادرشان باخبر بودند، آب را در دهانشان نگه داشتند و قورت ندادند. خانم همسایه که از این اتفاق باخبر شده بود، با اورژانس تماس گرفت و این کودکان به بیمارستان منتقل شدند. کادر بیمارستان حال آن‌ها را مساعد گزارش کرد.

پلیس در ادامه افزود: همسایه این خانم که موگی نام دارد،‌ اظهار کرد: "او از مشکل پزشکی رنج می‌برد، او حتی گاهی فراموش می‌کند چند لحظه پیش چه تصمیمی گرفته و یا چه اتفاقی افتاده است. من از این حادثه شوکه شدم."

پلیس در پایان گفت: ای اچ به اتهام توطئه‌چینی برای قتل فرزندانش دستگیر شد و پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر، پرونده‌اش به مراجع قضایی ارجاع داده خواهد شد.


 اخبارحوادث  - باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------