معمای قتل زن جوان در شرق تهران



همزمان با قتل زن جوان در شرق تهران، همسر او به عنوان مظنون به قتل دستگیر شد

 ساعت 22 یکشنبه ماموران کلانتری مجیدیه متوجه مرگ مشکوک زنی جوان در خانه اش شدند. با حضور ماموران، آنها با جسد زنی 30 ساله به نام لیلا که شلواری دور گردنش پیچیده شده بود، روبه رو شدند.

پسر 10 ساله لیلا در تحقیقات به ماموران گفت: صبح امروز وقتی می خواستم به مدرسه بروم مادرم خواب بود و بیدار نشد. با برداشتن هزارتومان از کیفش به مدرسه رفتم. ظهر وقتی از مدرسه بازگشتم هر چه در زدم او در خانه را باز نکرد. به همین دلیل به خانه مادر بزرگم رفتم. هرچه با خانه و تلفن همراه او تماس گرفتم جواب نداد. همه نگران مادرم شده بودیم به همین دلیل با مرد جوانی به نام امیر که با مادرم در ارتباط بود تماس گرفتم و موضوع را گفتم. همراه امیر و مادربزرگم به خانه رفتیم و پس از شکستن در متوجه شدم مادرم بیهوش روی زمین افتاده است. وقتی اورژانس را خبر کردیم آنها با معاینه مادرم اعلام کردند او فوت کرده است.

در ادامه با حضور تیم جنایی، تحقیقات در رابطه با مرگ زن جوان آغاز شد. بررسی جسد نشان می داد زن جوان ابتدا با شلواری که دور گردنش پیچیده بود خفه شده سپس عامل جنایت چادری را روی سر او انداخته است.

تیم جنایی امیر 35 ساله را به عنوان مظنون دستگیر کردند. روز گذشته با انتقال متهم به قتل به دادسرای امور جنایی او در بازجویی ها مدعی شد: دو سال قبل پس از آشنایی با لیلا که اهل افغانستان بود، او را به عقد موقت خود درآوردم. شب قبل از کشف جسد من در خانه لیلا بودم و پس از خوردن شام ساعت 22 و 30 دقیقه به خانه خودم رفتم و نمی دانم چه کسی او را کشته است. در این مدت متوجه شدم زن جوان برخی واقعیت ها را به من نگفته است؛ به همین دلیل از دستش عصبانی بودم، اما من لیلا را نکشته ام.

با اظهارات مرد جوان، او با دستور بازپرس جنایی برای انجام تحقیقات بیشتر بازداشت و در اختیار کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی قرار گرفت.


  اخبار حوادث  -  جام  جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------