آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

عاملان وحشت آفرینی در جاده مخصوص کرج به زانو درآمدند



عاملان اصلی نزاع و درگیری 11 آبان ماه در جاده مخصوص کرج توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

 شامگاه 11 آبان ماه به دنبال یک مورد درگیری دسته جمعی در جاده مخصوص که بین چند تن از اراذل و اوباش صورت گرفته بود و این درگیری موجی از نارضایتی در بین اهالی محل ایجاد کرده بود.اکیپی از ماموران کلانتری ابوسعید عازم محل شدند که موفق به دستگیری یک از عاملاتن درگیری شدند ولی مابقی تبهکاران از محل گریختند.

به دنبال این موضوع پرونده ای در کلانتری ابوسعید تشکیل و جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران طی بررسی‌ها و با انجام تحقیقات نامحسوس پلیسی و با فعال سازی منابع اطلاعاتی دریافتند که عامل اصلی این درگیری فردی به هویت ناصر بوده که با یکی دیگر از دوستان خلافکارش به نام اردشیر جهت تسویه حساب مالی خود با چند تن دیگر از اراذل اوباش ایجاد درگیری در جاده مخصوص کرج کردند.

در ادامه ماموران پلیس امنیت با راهنمایی ناصر که توسط عوامل کلانتری دستگیر شده بود، متهم دوم پرونده را در یک قرار صوری بازداشت و به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل کردند.

با دستگیری متهم دوم پرونده (اردشیر) مشخص شد که از دیگر عاملان اصلی این درگیری وحشت آور اوباشی به نام منصور بوده که وی نیز با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر و به جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ علیرضا لطفی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تحقیقات از هر سه متهم جهت دستگیری دیگر اراذل و اوباش ادامه دارد .
  اخبار  حوادث  -  جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------