درگیری مستانه با قمه در پارک کیانشهر/ قاتل فراری را شناسایی کنید + عکس



درگیری مستانه در پارک کیانشهر با قتل پسر جوان پایان یافت.

  ساعت 23:00 سوم مردادماه و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در خیابان ابراهیمی – خیابان قاضی زاده – پارک چمن زار، به کلانتری 158 کیانشهر اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری در محل اعلامی و بررسی های اولیه مشخص شد که جوانی 32 ساله بنام "بهزاد" ، طی یک نزاع و درگیری مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته است که بلافاصله هماهنگی های لازم با مرکز اورژانس انجام و شخص مجروح به بیمارستان منتقل شد .

اخبار,اخبار حوادث ,قتل

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با وجود انجام اقدامات درمانی و به علت شدت اصابت ضربات وارد شده ، بهزاد فوت می کند ؛ لذا پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" تشکیل و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات دوستان مقتول ( شاهدان صحنه جنایت ) :

در تحقیقات بعمل آمده از شاهدان صحنه درگیری ( دوستان مقتول ) آنها عنوان داشتند که جنایت توسط جوانی بنام اصغر از اهالی منطقه کیانشهر صورت گرفته است .

آنها در خصوص مشاهدات خود از صحنه درگیری منجر به جنایت به کارآگاهان عنوان داشتند : " یکی از جوانان محل بنام اصغر . م ( متولد 1368 ) در حالیکه به نظر می رسید مشروبات الکی مصرف کرده است ، با یک دستگاه خودرو 206 سفید رنگ و بهمراه دو نفر از دوستانش به پارک مراجعه کرده بود که در آنجا با مقتول (بهزاد) درگیر شد . اصغر اقدام به فحاشی کردن به مقتول نمود و همین موضوع زمینه آغاز درگیری آنها با یکدیگر شد ؛ بهزاد نیز با توجه به قدرت بدنی بالا ، اصغر را مورد ضرب و شتم قرار داد و اصغر و دوستانش به ناچار از پارک خارج شدند .
پس از گذشت نیم ساعت ، اصغر اینبار بهمراه برادرش اکبر و در حالیکه یک قمه در دست داشت مجددا به پارک مراجعه کرد و بار دیگر با بهزاد درگیر شد اما اینبار با قمه ، چندین ضربه به بهزاد وارد کرد و زمانیکه بهزاد بر روی زمین افتاد ، بهمراه برادرش و با خودرو206 سفید رنگ از محل متواری شدند .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در ادامه اعلام این خبر گفت : با شناسایی متهم اصلی پرونده ، کارآگاهان ضمن شناسایی محل سکونت متهم در منطقه کیانشهر ، به این محل مراجعه و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که متهم بلافاصله پس از ارتکاب جنایت ، از محل سکونت خود متواری شده است .

سرهنگ آریا حاجی زاده در ادامه افزود : با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت دستگیری متهم ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل های تردد این شخص دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055426 در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد .


باشگاه حوادث  - باشگاه  خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------