زن جوان قربانی اتاق انجماد سالن زیبایی‌ شد + عکس



مدیر سالن زیبایی‌ای که برای آرامش روانی مشتریان خود، قرار گرفتن در دمای پایین را پیشنهاد می‌داد، کارمند خود را قربانی کرد.

  هندرسون نوادا، مدیر مرکزی این سالن از پیدا شدن یکی از پرسنل در اتاق مرکز خبر داد.

اخبار,اخبارحواد ث, حوادث روز

 

بر اساس گزارش پلیس، جسد چلسی که 24 سال داشت توسط یکی از کارمندان سالن زیبایی که متخصص در سرمادرمانی، زیبایی عمیق یخ و درمان‌های پزشکی بود، کشف شد.

اداره ایمنی بهداشت گفت: چلسی حداقل 10 ساعت قبل از پیدا شدنش، در آن اتاق بوده و ممکن است با استنشاق گازهای نیتروژن ساطع به اتاق خفه شده باشد. بازرسان پزشکی می‌گویند چلسی مرگ در ثانیه را تجربه کرده و رنج نکشیده است.

مسئول این سالن اظهار داشت: درب هیچ کدام از اتاق‌های انجماد بلافاصله قفل خودکار نمی‌شود تا اگر پرسنلی خطا کرد، بتواند جان خود را نجات دهد و این فرصت در حالی است که تمام پرسنل آموزش دقیق و مو به مو دیده‌اند.

پلیس محلی لاس وگاس گفت: در حال بررسی علت استفاده آگاهانه او از اتاق هستیم، در حالی که چلسی در شب و در خارج ساعت کسب و کار در آنجا حضور داشت.

رئیس این سالن گفت: قرار گرفتن در سرمای شدید می‌تواند استرس روانی، رماتیسم و درد مفاصل را بهبود دهد. شاید چلسی به دلیل بیماری رماتیسم خود به اتاق انجماد رفته است. لیندسی لوهان و سندی مور از ورزشکاران و افراد مشهوری هستند که در دمای انجماد به بهداشت روانی متعادل خود رسیده‌اند.

پلیس در پایان افزود: کالبدشکافی برای علت کشته شدن چلسی انجام می‌شود و نتایج آن 6 تا 8 هفته دیگر آماده اعلام به دادگاه است تا دلیل حادثه رخ داده مشخص شود.

اخبار  حوادث  -  باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------