جنجال‌های زوج میانسال بر سر تقسیم ارث برای فرزندان



زن میانسال زمانیکه دید شوهرش می خواهد ارثیه فرزندانش را بدهد، تصمیم به جدایی گرفت.

  چندی پیش زن میانسالی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی یکسالی می شود که با شوهر دومم ازدواج کرده ام. ولی به تازگی متوجه شدم که شوهرم می خواهد خانه ای که در آنجا زندگی می کنیم را بفروشد و سهم ارث فرزندانش را بدهد. او می خواهد بعد از فروش خانه، یک آپارتمان کوچک برای خودمان اجاره کند.

وی افزود:به او می گویم چرا باید اجاره نشین بشویم و کلی برای خودمان دردسر درست کنیم، تا فقط سهم ارث فرزندان تو را بدهیم. من همسرت هستم و باید مرا هم راضی نگه داری، ولی اصلا به من اهمیتی نمی دهد و تنها به فرزندانش فکر می کند. در صورتیکه اصلا عجله و اجباری نیست که شوهرم ارثیه فرزندانش را بدهد. ولی بی دلیل تصمیم به انجام این کار گرفته و می خواهد مرا هم آواره کند.

زن میانسال ادامه داد:فرزندان شوهرم حتی یکبار هم درخواست ارثیه شان را نکرده اند و نمی دانم چرا شوهرم این تصمیم را گرفته است. برای همین من هم وقتی می بینم تا این اندازه برای شوهرم بی اهمیت هستم تصمیم به جدایی گرفتم. اصلا نمی توانم در این سن و سال آواره شوم و مستاجر باشم. برای همین دوست دارم هرچه زودتر به این زندگی پایان دهم.

بعد از صحبت های این زن شوهرش نیز به دادگاه احضار شد تا قاضی صحبت های او را هم بشنود و بعد از آن درباره این پرونده تصمیم گیری کند.

 

اخبار حوادث -  باشگاه  خبرنگاران  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------