دزدان خانه‌های ویلایی دستگیر شدند



پنج متهم سابقه‌دار که شبانه به خانه‌های مردم و ویلاهای آنها دستبرد زده و اموالشان را سرقت می‌کردند دستگیر شدند.

اخبار,اخبار حوادث,سرقت از خانه های ویلایی

 

 سرهنگ علی اوسط گرجی پور، فرمانده انتظامی شهرستان نور درباره دستگیری این باند گفت: از اوایل مهر امسال وقوع سرقت از ویلاهای مردم که اغلب خالی از سکنه بود، در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. ماموران با حضور در محله های سرقت و بررسی از این خانه ها متوجه شدند، قفل در ورودی این مکان ها تخریب شده و سارقان شب رو اثاثیه و اموال قیمتی را سرقت کرده اند. جستجوها ادامه داشت تا این که ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد متهمان سابقه داری در این رابطه نقش داشته اند.

وی اضافه کرد: تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا این که ماموران دو نفر از آنها را که با ورود به خانه ای ویلایی در حال سرقت بودند، شناسایی و دستگیر کردند. خودرویشان توقیف شد و در بازرسی از آن اموال دزدیده شده از این خانه کشف شد.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شده و اعتراف کردند، شبانه به خانه های ویلایی که اغلب خالی از سکنه بودند، دستبرد می زدند.

با اعتراف این دو نفر، سه همدست دیگر آنها نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاهشان اموال سرقتی از جمله تلویزیون ال ای دی، گیرنده دیجیتال، دستگاه دی وی دی، سلاح شکاری و گوشی های تلفن همراه کشف شد.

تحقیقات از متهمان نشان می داد آنها علاوه بر سرقت از خانه های ویلایی، چند مورد هم سرقت از آپارتمان ها داشته اند.

 اخبار حوادث  - جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------