قتل به خاطر تنه زدن



مرد جوان که به خاطر تنه زدن مرتکب قتل شده بود، پس از یک ماه فرار دستگیر شد.

اوایل مهر امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان کرج تماس گرفت و از درگیری دو پسر جوان خبر داد.

ماموران با حضور در میدان قدس این شهر مشاهده کردند مردی جوان بر اثر اصابت ضربه چاقو به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی ماموران به تحقیق از شاهدان ماجرا پرداختند که مشخص شد مرد زخمی هنگام عبور از خیابان بوده که ناخواسته به فرد دیگری تنه می زند که همین موضوع به درگیری منجر شده است. در ادامه ضارب فراری چاقویی را از جیبش بیرون آورده و پس از زخمی کردن مرد جوان از محل فرار می کند.

با مشخصات به دست آمده از ضارب فراری، جستجو برای دستگیری وی ادامه داشت تا این که ساعاتی بعد از این حادثه کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان البرز از طریق مسئولا ن بیمارسـتان متوجه شدند مرد زخمی بر اثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.

تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت تا این که پس از یک ماه، دو شب پیش زمانی که قاتل فراری برای ملاقات با دوستانش که کارگران فصلی بودند به یکی از محله های شهر کرج بازگشته بود، شناسایی و پیش از آن که فرصتی برای فرار پیدا کند، دستگیر شد.

متهم به قتل با انتقال به پلیس آگاهی استان البرز بازجویی شد و به قتل مرد 28 ساله به نام محمد اعتراف کرد و گفت: روز حادثه نزد دوستانم می رفتم که ناخواسته فرد رهگذری تنه اش به من خورد. بدون توجه به عذرخواهی مرد جوان، با او دعوا کردم و مشاجره مان بالا گرفت. در اوج عصبانیت چاقویی را که همراه داشتم از جیبم بیرون آوردم وپس از این که زخمی اش کردم گریختم. چند روز بعد متوجه مرگ مرد جوان شدم و پنهانی به زندگی ام ادامه دادم. گمان می کردم هویتم هنوز شناسایی نشده است بنابراین زمانی که نزد دوستانم بازگشتم توسط پلیس دستگیر شدم.

با صدور قرار قانونی بـرای متهم به قتل او روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

اخبار حوادث  -  جام  جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------