آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل به دلیل طلب ١٤‌میلیونی



 مردی که متهم است به ‌دلیل طلب ١٤‌میلیون‌تومانی‌اش دست به جنایت ‌زده پای میز محاکمه رفت. این پرونده از دو سال قبل در پی اعلام گزارشی به کارآگاهان جنایی استان فارس گشوده شد. مأموران وقتی از وقوع جنایت در خیابان مطلع شدند خود را به محل حادثه رساندند و پیکر خون‌آلود مردی جوان را مشاهده کردند که به نظر می‌رسید با اصابت ضربات چاقو جان باخته است.

ازآنجا‌که این جنایت در ملأعام اتفاق افتاده بود، پلیس پیش از هر اقدامی به بازجویی از شاهدان پرداخت. آنها همگی مشخصات فردی را اعلام کردند که بعد از درگیری با مقتول با چاقو ضربه‌ای را به او وارد کرده و به محض زمین‌افتادن مقتول، پا به فرار گذاشته بود. کارآگاهان در ادامه تحقیقات با شناسایی هویت مقتول به نام سعید، سراغ خانواده وی رفتند و به تحقیق از آنها پرداختند.

 

اعضای خانواده سعید انگشت اتهام را به سوی جوانی به نام محمود گرفتند و گفتند این دو نفر از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتند و محمود چند بار سعید را به شدت تهدید کرده بود. افسران جنایی بعد از انجام تحقیقات تکمیلی و اطمینان از اینکه جنایت با انگیزه شخصی به وقوع پیوسته است، محمود را بازداشت کردند.

 

او در بازجویی‌ها به کشتن دوستش به دلیل اختلافات قبلی اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جنایت پرداخت. سپس تکمیل بررسی‌های قضائی پرونده متهم به صدور کیفرخواست منجر شد. این جوان که این مدت را در زندان به سر می‌برد، دو روز پیش در دادگاه کیفری استان فارس پای میز محاکمه رفت. اولیای دم مقتول در جلسه دادگاه اعلام کردند، خواستار قصاص متهم هستند. در ادامه وقتی نوبت به محمود رسید، بار دیگر اتهام قتل را پذیرفت و گفت: «من و سعید از مدت‌ها قبل اختلاف حساب داشتیم. این اختلاف هم بر سر خریدوفروش گوسفند پیش آمده بود و سعید ١٤‌میلیون تومان به من بدهکار بود، اما این مبلغ را نمی‌داد.

 

چند بار سر این موضوع با وی صحبت کردم؛ اما فایده‌ای نداشت تا اینکه بالاخره اختلافات‌مان بالا گرفت. روز حادثه نیز قرار بود با هم سر طلبم صحبت کنیم که کار به مشاجره کشید و من درحالی‌که به شدت عصبانی بودم با چاقو ضربه‌ای به او زدم. قصد قتل نداشتم و وقتی دیدم خون از بدن دوستم بیرون پاشید، به شدت ترسیدم و پا به فرار گذاشتم».بنا به این گزارش هیأت قضات بعد از شنیدن اظهارات این مرد، تصمیم‌گیری درباره پرونده را به آینده موکول کردند.

 

 اخبار  حوادث  - شرق

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------