منشی مطب، طراح زورگیری خشن از آقای دکتر+ تصاویر



پلیس آگاهی پایتخت پرده از راز روزگیری شبانه از یک پزشک را برداشت و عاملان این پرونده را دستگیر کرد.

 در ساعت 21:15 مورخه 02/08/1394 و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره سرقت منزل به شیوه زورگیری در خیابان آیت الله کاشانی – خیابان بهنام به کلانتری 140 باغ فیض اعلام شد .

پرونده در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اخبار,اخبار حوادث,زورگیری


اظهارات شاکیه :
شاکیه پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " در ساعت 20:30 مورخه 02/08/1394 پس از مراجعه به منزل ، ریموت پارکینگ را زده و وارد ساختمان شدم ؛ پس از پارک ماشین و به قصد رفتن به محل سکونت خود در طبقه اول مجتمع ، سوار آسانسور شدم اما زمانیکه در طبقه اول قصد پیاده شدن از آنرا داشتم ، ناگهان دو مرد نقابدار وارد آسانسور شده و اقدام به بستن دهان و دستانم کردند ؛ آنها پس از گرفتن کلیدهای خانه ، مرا بهمراه خودشان به داخل خانه برده و در آنجا پاهایم را نیز بستند ؛ آن دو نفر در حدود نیم ساعت داخل خانه بودند و تمامی وجوه نقد ، دلار و ارز و طلاجات داخل خانه را سرقت کردند ؛ در زمان خروج از خانه نیز با برداشتن سوئیچ ، خودرو MVM مرا نیز از داخل پارکینگ سرقت نموده و از محل متواری شدند .

خانم منشی : مظنون پرونده
با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان پایگاه دوم تحقیق از افراد مرتبط با شاکیه را در دستور کار خود قرار دادند؛ آنها به محل کار شاکیه (مالباخته) در یک مطب پزشکی در محدوده خیابان آیت الله کاشانی رفته و در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که از حدود دو سال پیش ، خانم جوانی بنام بهاره ( 28 ساله ) به عنوان منشی مطب نزد شاکیه مشغول بکار است ؛ شاکیه نیز در اظهارات خود به کارآگاهان گفت که منشی مطب ( بهاره ) از نحوه زندگی ، ساعت ورود و خروج وی از مطب ، میزان درآمد ، محل زندگی و .... اطلاعات کاملی در اختیار دارد !! .

دستگیری متهمین :
با جمع بندی اطلاعات بدست آمده و احتمال مشارکت بهاره در سرقت ، تحقیقات نامحسوس کارآگاهان بر روی او قرار گرفت و کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که بهاره از چندی پیش با یکی از مجرمین سابقه دار بنام مهدی آشنا شده است ؛ همزمان با شناسایی مهدی . ن ( 30 ساله ) ، دوربین های مداربسته موجود در مراکز تجاری محدوده زندگی شاکیه نیز مورد بررسی قرار گرفت و در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین ها ، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر مهدی در روز سرقت شدند .

با توجه به دلایل بدست آمده ، ابتدا بهاره در مورخه 07/08/1394 دستگیر اما در اظهارات اولیه منکر هرگونه آشنایی و ارتباط خود با مهدی شد اما در ادامه تحقیقات و با ارائه دلایل و مستندات از سوی کارآگاهان به ناچار به ارتباط خود با مهدی و حتی ارائه پیشنهاد سرقت منزل خانم دکتر ... ( شاکیه ) اعتراف کرد .

با اعتراف صریح متهمه ، محل سکونت مهدی در منطقه جنت آباد شناسایی و او نیز در همان تاریخ دستگیری بهاره دستگیر و به پایگاه دوم آگاهی منتقل شد .

اعترافات مهدی . ن :
مهدی که تصور شناسایی و دستگیری توسط پلیس را نداشت ، ابتدا منکر هرگونه ارتباط خود با بهاره و حتی اطلاع از موضوع سرقت منزل شاکیه شد اما پس از مواجه حضوری با متهمه و رؤیت تصاویر دوربین های مداربسته اطراف محل زندگی شاکیه و ... به ناچار لب به اعترف گشود و عنوان نمود که سرقت را به همراه یکی از بچه محل های سابق خود بنام رضا انجام داده است .

مهدی در خصوص نحوه انجام سرقت منزل شاکیه به کارآگاهان گفت : " از چندی پیش و از طریق اطلاعاتی که از طریق بهاره در اختیار من قرار می گرفت ، اطلاعات کاملی در خصوص زندگی شاکیه و میزان درآمد او بدست آورده بودم و طی این مدت نیز بهاره دائما مرا به انجام سرقت تشویق می کرد ؛ نهایتا موضوع را با یکی از بچه محل ها بنام رضا در میان گذاشتم و او نیز موافقت کرد تا در سرقت همراهی کند ؛ با اطلاع دقیقی که از زمان مراجعت شاکیه به خانه اش داشتیم ،

 

به محل سکونت وی رفته و همزمان با باز شدن در پارکینگ توسط شاکیه ، مخفیانه وارد ساختمان شده و از طریق راه پله خود را به طبقه اول رساندیم و منتظر ماندیم تا شاکیه با آسانسور بالا بیاید ؛ به محض رسیدن آسانسور به طبقه اول و باز شدن در آسانسور ، در حالیکه صورت های خود را با نقاب پوشانده بودیم به سمت شاکیه حمله ور شده ، او را غافلگیر کرده و مانع از هرگونه اقدام وی برای درخواست کمک از ساکنین ساختمان شدیم . پس از بستن دهان و دستان شاکیه ، او را با تهدید به داخل ساختمان برده و سرقت خود را انجام دادیم اما بر خلاف انتظار پول و طلای زیادی در داخل خانه نبود و به همین علت تصمیم به سرقت خودروی شاکیه از داخل پارکینگ گرفتیم لذا پس از گفتن سوئیچ ماشین به داخل پارکینگ ساختمان رفته و ماشین خانم دکتر ( شاکیه ) را نیز سرقت کردیم " .

 

اخبار,اخبار حوادث,زورگیری


دستگیری سومین متهم پرونده :
با توجه به اعتراف صریح مهدی در خصوص نحوه انجام سرقت و شناسایی رضا . ط ( 38 ساله ) ، محل سکونت وی در منطقه امیرآباد شناسایی و او نیز در مورخه 10/08/1394 دستگیر شد .

با دستگیری رضا ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که خودرو شاکیه توسط متهم به منطقه شهرآرا منتقل شده که در ادامه خودرو شاکیه نیز بهمراه دیگر مدارک شناسایی ، دسته چک ، گوشی تلفن همراه سرقت شده از شاکیه کشف و به ایشان تحویل داده شد .

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با توجه به دستگیری تمامی متهمین پرونده و تکمیل تحقیقات ، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و هر سه متهم روانه زندان شدند " .


  اخبارحوادث  -  باشگاه  خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------