همسرکشی بخاطر توهم خیانت/ تجدید جلسه دادگاه متهم



سومین جلسه محاکمه مردی که 11 سال قبل همسرش را کشته بود، تجدید شد.

  دوم خرداد سال 88 ماموران پلیس در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که بلافاصله راهی محل حادثه شدند و به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد که زن جوانی با ضربات چاقو از سوی شوهرش به قتل رسیده است. بنابراین شوهر این زن که فراری بود خیلی زود شناسایی و دستگیر شد.

وی تحت بازجویی قرار گرفت و با اعتراف به جنایت به ماموران گفت: چند وقتی می شد که به همسرم مشکوک شده بودم. برای همین تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. روز حادثه وقتی با او درگیر شده بودم کنترل خودم را از دست دادم و او را کشتم.

با اعتراف این مرد پرونده وی برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

متهم یکبار در این شعبه محاکمه شد و با درخواست فرزندانش به قصاص محکوم شد. این حکم در دیوان عالی کشور تایید نشد و این مرد برای بررسی سلامت روانی اش به کمیسیون پزشکی قانونی فرستاده شد. این کمیسیون نیز پس از تشکیل جلسه و بررسی های لازم سلامت روانی متهم هنگام جنایت را تایید کردند. اینبار مرد قاتل در دادگاه کیفری باز هم محاکمه شد و باز هم قضات دادگاه حکم قصاص متهم را صادر کردند. اما هیات قضایی دیوان عالی کشور اینبار هم حکم را تایید نکردند و پرونده به دادگاه کیفری فرستاده شد.

صبح دیروز قرار بود سومین جلسه محاکمه این مرد برگزار شود. اما به دلیل عدم حضور اولیای دم در دادگاه جلسه به وقت دیگری موکول شد. این مرد زمانیکه متوجه تجدید جلسه شد از هیات قضایی خواست تا هرچه زودتر تکلیف این پرونده را مشخص کنند. او به قضات که از زندان و اینکه این همه سال مجازات شده، خسته شده است.


 اخبار حوادث  -  باشگاه خبرنگاران

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------