آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل عام در مسافرخانه بخاطر اسکناس + عکس



زن وشوهری که برای سرقت به مسافرخانه رفتند،سه نفر را به قتل رساندند.

 فرانکلین که 38 سال دارد به همراه همسرش جنیفر که 34 سال دارد،برای سرقت وارد مسافرخانه ای شدند که با مقاومت صاحب آنروبه رو شدند.آنها که راهی برای فرار نمی دیدند ، تصمیم به قتل عام آنها گرفتند.
    

اخبار,اخبار حوادث , حوادث  روز


بر اساس گزارش پلیس؛ فرانکلین سوءسابقه بسیاری دارد و چندین سال را در زندان سپری کرده  وهمسرش نیز سابقه کیف قاپی و انتشار فیلم های غیر اخلاقی را در پرونده اش دارد. این دو متهم به قصد سرقت صندوق پول وارد مسافر خانه شدند که درگیری با صاحب مسافرخانه منجر به قتل عام  سه نفر از کارکنان آنجا شد.اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شد و این دو متهم نیز دستگیر و بازداشت شدند.
 

اخبار,اخبار حوادث , حوادث  روز

 

پلیس محلی فیلادلفیا در ادامه افزود : مجرمین در اظهارات خود گفتند :" قصد ما فقط سرقت بود، می خواستیم به سفر برویم اما هیچ پولی نداشتیم و این مسافرخانه را برای دزدی انتخاب کردیم آنها مقاومت کردند وما مجبور به قتل آنها شدیم."

پلیس در پایان گفت : سلاح این زن وشوهر ضبط شد و پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر،پرونده آنها به مراجع قضایی ارجاع داده خواهد شد.


اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------