«صداها» فرمان قتل همسرم را صادر کرد



  مرد جوان که تنها به خاطر مهریه ١٤ سکه‌ای همسرش را خفه کرده بود، صبح دیروز در جلسه بازپرسی، اعتراف کرد که به خاطر صداهایی ناشناس دست به این جنایت زده است.

٣١ فروردین امسال مردی با كلانتري ١٠٦ نامجو تماس گرفت و گفت که همسرش را به قتل رسانده است. بلافاصله کارآگاهان جنایی راهی محل جنایت در آپارتمانی در خیابان گرگان شدند. با حضور ماموران در این مجتمع قدیمی آنها با جسد زن جوانی روبه‌رو شدند که با روسری خفه شده بود. شوهر این زن نیز که خودش با پلیس تماس گرفته بود درحالی که سعی می‌کرد به شدت خونسرد رفتار کند، به ماموران گفت: «همسرم را کشتم، چون با حرف‌هایش آزارم می‌داد. همسرم همكلاسي خواهر دامادمان بود و از اين طريق با يكديگر آشنا شديم و ٦ ماه بود که با هم زندگی می‌کردیم، اما به خاطر اختلافاتی که با هم داشتیم نتوانستیم در کنار هم زندگی خوبی داشته باشیم.

 

مي‌خواستيم از يكديگر جدا شويم اما او مهريه‌اش را كه ١٤ سكه بود مي‌خواست. مرتب می‌گفت باید مهریه‌ام را بدهی. من هم که توانايي پرداخت آن را نداشتم، سر همين موضوع با او درگير شدم. من در حالي كه در اوج عصبانيت بودم از کنترل خود خارج شدم او را با روسري‌اش خفه كردم.» با اعترافات این مرد، او همانجا در مقابل ماموران و احمدبیگی، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران صحنه قتل را بازسازی کرد. بنابراین متهم بازداشت شد و تحقیقات از وی ادامه یافت. تا این‌که او صبح دیروز در شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران بار دیگر بازجویی شد.

وی در این جلسه بازپرسی ادعاهای عجیبی را مطرح کرد و گفت: «درست بعد از ازدواج با همسرم بود که دچار اختلالات روانی عصبی شدم. پیش از آن اصلا این حالت‌های عصبی به سراغم نمی‌آمد و زندگی عادی داشتم. اما درست بعد از آشنایی با همسرم رفتارم تغییر کرد. مرتب عصبی می‌شدم و وقتی این حالت به سراغم می‌آمد کسی نمی‌توانست جلوی مرا بگیرد. ولی اغلب خودم را کتک می‌زدم و سعی می‌کردم به کسی آسیب نرسانم. بعد از مدتی هم به بیمارستان رفتم و بستری شدم.

 

بعد از مرخصی هم مجبور شدم روزی ٥٠ تا ٧٠ عدد قرص بخورم تا آرام شوم. با اینحال سعی می‌کردم در زندگی با همسرم مشکلی نداشته باشم و او را اذیت نکنم. ما با هم جر و بحث می‌کردیم ولی خیلی ادامه‌دار نبود. همسرم مرتب از من می‌خواست تا برایش طلا بخرم و من که وضع مالی خوبی نداشتم نمی‌توانستم خواسته‌هایش را برآورده کنم. تا این‌که چند روز قبل درگیری ما بیشتر شد و من خانه را ترک کردم. اما بعد از آن به خانه برگشتم و با همسرم صحبت کردم. او کمی آرامتر شده بود. ولی من چون قرص‌هایم را قطع کرده بودم کمی حالم بد بود. به همین دلیل خوابیدم. وقتی بیدار شدم دیدم باز هم همسرم حرف مهریه‌اش را به میان کشیده و از من می‌خواهد مهریه‌اش را پرداخت کنم. برای همین عصبی شدم و از آنجاکه پول پرداخت مهریه‌اش را نداشتم، او را با روسری‌اش خفه کردم. بعد از آن سیگاری کشیدم و با پلیس تماس گرفتم.»

متهم ادامه داد: «من آن لحظه به شدت عصبانی بودم و از طرفی صداهایی ناشناس مرا ترغیب می‌کرد تا به سمت همسرم بروم و او را به قتل برسانم. من هم تحت‌تأثیر این صداها دست به این جنایت زدم. ولی باور کنید اصلا قصد قبلی نداشتم و نمی‌خواستم همسرم بمیرد. در یک لحظه عصبی شدم و دست به اینکار زدم.» با این اظهارات با توجه به این‌که متهم ادعا کرد سابقه بیماری روانی دارد، بازپرس احمد بیگی دستور داد تا وی به پزشکی قانونی منتقل شده و در آن‌جا تحت معاینه قرار گیرد تا مشخص شود وی هنگام جنایت جنون داشته است یا نه. بنابراین متهم به بازداشتگاه منتقل شد و تحقیقات در باره این پرونده ادامه دارد.
 اخبار  حوادث  -  شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------