انتقامجویی مرد جوان در شبکه‌های اجتماعی



رییس پلیس فتا گلستان از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر شخصی شهروند گرگانی از طریق شبکه‌های اجتماعی كرده بود، خبر داد.

 سرهنگ حبیب‌الله رجبلی اظهار داشت: در پی وصول مرجوعه قضایی مبنی بر شكایت فردی دال بر انتشار تصاویر شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی، با تحقیقات بعمل آمده از شاکی و بررسی‌های مقدماتی مشخص شد فردی با ایجاد یک پروفایل در شبکه‌های اجتماعی، اقدام به انجام  این‌كار  می‌نماید.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های فنی و تخصصی محرز شد فردی اقدام به ایجاد این پروفایل‌ها و انتشار تصاویر شخص شاكی بدون اطلاع وی نموده، كه پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی در نهایت فرد متهم شناسایی و برای انجام تحقیقات تكمیلی به این پلیس فراخوانده شد.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان ادامه داد: متهم پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غیرقابل انکار لب به اعتراف گشوده و انگیزه خود از انجام این‌کار را انتقام‌جویی از شاكی، اظهار كرد.

سرهنگ رجبلی خاطرنشان كرد: در ادامه پرونده جهت سیر مراحل قضائی به دادسرای عمومی و انقلاب گرگان ارسال شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری نموده و در صورتی‌كه شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد می نماید از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و  مكالمه را ادامه ندهند.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان در پایان از شهروندان خواست تا به هویت‌ها در فضای مجازی اعتماد نکنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس CYBERPOLICE.IR، بخش تماس با ما و یا از طریق شماره تماس‌های 2182421 و  2182282 گزارش نمایند.


 اخبار  حوادث - باشگاه خبر  نگاران 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------