آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قاتل معلم سراوانی دستگیر شد



قاتل معلم شهید توسط نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در سراوان دستگیر شد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حسین رحیمی اظهار داشت: فردی که با استفاده از سلاح گرم، معلمی را در شهرستان "سراوان" استان سیستان و بلوچستان به قتل رسانده است با اشراف کامل اطلاعاتی پلیس ،بامداد امروز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی قتل معلمی که براثر اصابت گلوله توسط فرد ناشناسی در تاریخ پنجم بهمن سال گذشته، روبه روی یکی از مدارس شهرستان سراوان به قتل رسیده بود، بررسی موضوع به طور ویژه و تخصصی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از وقوع جرم و با توجه به حساسیت موضوع، تیمهای تخصصی و عملیاتی پلیس تشکیل شده موضوع از ابعاد مختلف مورد بررسی دقیق و کارشناسی کارآگاهان قرار گرفت.

سردار رحیمی افزود: کارآگاهان پلیس پس از انجام اقدامات گسترده تخصص و پایش مداوم اطلاعاتی، سرنخ هایی از دخالت یک متهم سابقه دار در این رابطه به دست آوردند و پس از شناسایی این متهم، کارآگاهان پلیس، محل اختفای این فرد را در یکی از روستاهای سراوان شناسایی و بامداد امروز با اعزام نیروهای تخصصی و عملیاتی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار رحیمی تصریح کرد: این متهم در ابتدا منکر هر جرمی بود و در تحقیقات تخصصی پلیس، به قتل این معلم با استفاده از یک قبضه سلاح غیرمجاز به دلیل اختلافات قبلی اعتراف کرد.

 

 اخبار  حوادث -  جام جم 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------