آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

خودکشی مرد ساختمان‌ساز پس از قتل پسر



مرد ساختمان‌ساز پس از افشای راز قتل پسر معتادش، با پرت شدن از پشت‌بام به خیابان، خودکشی کرد.

 ساعت 22 و 30 دقیقه سه شنبه ساکنان ساختمان چهار طبقه ای در محله خانی آباد در تماس با پلیس از سقوط مرگبار مرد میانسالی خبر دادند. با حضور ماموران کلانتری در محل مشخص شد مرد ساختمان ساز ساعتی قبل، بعد از این که راز گم شدن مرموز پسر 23 ساله اش را برای اعضای خانواده اش فاش کرده، بدون این که کسی متوجه شود، خود را از پشت بام ساختمان چهار طبقه به پایین پرت کرده و جانش را از دست داده است.

با مرگ مرد میانسال، موضوع به قاضی ایلخانی بازپرس ویژه قتل تهران اعلام شد و او دستور حضور تیم جنایی در محل را صادر کرد.

با حضور کارآگاهان جنایی تحقیقات از ساکنان ساختمان آغاز شد. یکی از اهالی در مورد نحوه خودکشی مرد ساختمان ساز گفت: ساعتی قبل متوجه صدای مهیبی شدم و وقتی برای بررسی موضوع به خیابان آمدم با جسد مرد 55 ساله روبه رو شدم.

با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات از همسر رضا آغاز شد. او در مورد علت خودکشی همسرش گفت: رضا مرد بسیار خوبی بود و تمام اهالی محل او را دوست داشتند. همسرم از چند سال قبل در کار ساخت و ساز ساختمان بود. زندگی خوبی داشتیم و تنها نگرانی من و همسرم پسرمان هاشم بود که از یک سال قبل به موادمخدر شیشه اعتیاد پیدا کرده بود.

روز دوشنبه پسر 23 ساله ام ناپدید شد و هر چه دنبال او گشتیم فایده ای نداشت. از دوستانش هم پرس و جو کردیم، اما خبری از او نشد و گم شدن او را به کلانتری اعلام کردیم. در حالی که هیچ خبری از پسرم نبود، ساعتی قبل رضا به خانه آمد و به من و فرزندانم گفت می خواهد حقیقتی را بگوید.

این زن ادامه داد: رضا مدعی شد دو روز قبل پسرمان هاشم را به قتل رسانده است. در حالی که ما باور نمی کردیم، همسرم گفت: ظهر دوشنبه هاشم به ساختمان در حال ساخت آمد و از من پول خواست. من هم وقتی فهمیدم پول را برای خرید مواد می خواهد با او درگیر شدم که با چاقو به سمتم حمله کرد و من نیز با پتکی که کنارم بود چند ضربه به سرش زدم و او را به قتل رساندم. بعد هم جسد را زیر راه پله طبقه اول دفن کردم و از ساختمان خارج شدم. وقتی همسرم این حرف ها را می زد من باور نمی کردم و فکر می کردم شوخی می کند.

هنوز در شوک حرف های رضا بودم که او از خانه خارج شد و دقایقی بعد با صدای مهیبی سراسیمه به خیابان آمده و متوجه شدم همسرم به خاطر عذاب وجدان خودکشی کرده است.

با اظهارات همسر رضا و احتمال ارتکاب قتل هاشم به دست پدرش، تیم جنایی با دستور بازپرس پرونده به ساختمان در حال ساخت رفته وپس از سه ساعت جستجو، ساعت 5 صبح دیروز جسد خونین پسر 23 ساله را از زیر راه پله طبقه همکف پیدا کردند.

پس از کشف جسد و تائید ادعای مرد 55 ساله مبنی بر قتل پسر معتادش، بازپرس جنایی دستور انتقال جسد هاشم به پزشکی قانونی را صادر کرد.


  اخبار حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------