آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

نقشه مرگبار نوه ناخلف



نوه 20 ساله در جریان سرقت از خانه مادربزرگش، با همدستی دوستش او را به قتل رساند.

سرهنگ غلامحسن پاکدامن، فرماندهی انتظامی شهرستان گرمسار درباره دستگیری این دو متهم گفت: روزهای پایانی هفته گذشته عروس خانواده برای سرزدن به مادر شوهرش به خانه او در یکی از محله های گرمسار رفته بود که مشاهده کرد در حالی که دهان و دست و پای زن 79 ساله بسته شده، به قتل رسیده است. او همسایه ها را خبرکرد و بعد موضوع را به پلیس اطلاع داد. ماموران با حضور در خانه زن سالمند مشاهده کردند ساعت ها از مرگ او می گذرد و 33 هزار تومان پول، یک دستگاه گوشی تلفن همراه و دو کیسه برنج از خانه او سرقت شده است.

وی اضافه کرد: همزمان با تشکیل پرونده قضایی و تحقیق از خانواده مقتول مشخص شد آنها نمی دانند چه کسی پیرزن را کشته است. این در حالی بود که ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد پیش از این نوه 20 ساله مقتول که فردی سابقه دار است، پیشتر به اتهام سرقت از خانه مادربزرگش بازداشت، اما با رضایت وی آزاد شده بود. با کشف این سرنخ، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان گرمسار تصریح کرد: در این مرحله مرد جوان تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. او با انتقال به پلیس آگاهی به قتل مادربزرگش با همدستی دوست سابقه دارش اعتراف کرد. با تحقیق از او مشخص شد آنها ابتدا نقشه سرقت از خانه مادربزرگش را طراحی کرده اند، که زمان اجرای نقشه، پیرزن متوجه ماجرا شده است. بنابراین با لو رفتن ماجرا تصمیم به کشتن وی گرفته اند. بعد از قتل، 33 هزار تومان، یک دستگاه گوشی تلفن همراه و دو کیسه برنج را دزدیده و متواری شده بودند.

وی گفت: با اعتراف متهم به قتل، همدست سابقه دارش هم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. او در مواجهه حضوری با نوه مقتول به همدستی با وی در این جنایت و سرقت اموال مقتول اعتراف کرد.


اخبار  حوادث  - جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------