آدم ربایی ساختگی برای سرقت محموله ۲۰ میلیاردی



 فردی كه با طرح آدم ربایی ساختگی اقدام به سرقت محموله ۲۰ میلیارد ریالی كالای دخانی كرده بود توسط کارآگاهان شهرستان نائین استان اصفهان دستگیر و محموله به شركت مالباخته تحویل شد.

 مرد حدوداً ۴۰ ساله ای كه خود را راننده یك دستگاه تریلر كانتینر دار معرفی می كرد سراسیمه به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان استان اصفهان مراجعه کرد و گفت: در حال استراحت در بین راه بودم كه سه نفر با تهدید قمه مرا به همراه خودرو ربوده و پس از سه روز تمام كه من را در اتاقی حبس كردند، دوباره چشمانم را بستند و پس از طی مسافتی مرا در بیابان رها كردند؛ آدم ربایان، خودروی من را كه حامل ۱۲ میلیون نخ سیگار خارجی ترانزیتی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال بود، به سرقت بردند.

با اظهارات شاكی تحقیقات در این خصوص انجام و چون سرقت در محدوده نائین انجام شده بود پرونده به پلیس آگاهی این شهرستان ارجاع داده شد.

با پیگیری های انجام شده توسط كارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نایین و راه اندازی گشت های ویژه در سطح شهرستان سرانجام خودروی مسروقه كه بدون بار در محور اردكان به نائین رها شده بود، كشف شد.

سرهنگ نبی اله سواد كوهی فرمانده انتظامی شهرستان نائین درباره پیگیری های پلیسی برای مشخص شدن صحت ادعاهای شاکی به خبرنگار مهر گفت: با كشف خودروی مسروقه تحقیقات دوباره از شاكی انجام و با توجه به تناقض گویی های وی، ظن كارآگاهان در خصوص نقش شاکی در انجام سرقت محموله بیشتر شد.

وی گفت: سرانجام با اقدامات علمی و تخصصی پلیسی راننده خودرو به سرقت محموله با همدستی یكی از دوستانش و انتقال آن به شهر زنجان اقرار كرد.

سرهنگ سوادكوهی افزود: با اعتراف صریح متهم، همدست وی در عملیاتی ویژه دستگیر و بار مسروقه نیز در یكی از روستاهای شهر زنجان كشف و به شركت مالباخته تحویل داده شد .
اخبار  حوادث  -  مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------