آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

ازدواج زوج تبهکار برای سرقت‌های سریالی



زوج جوانی که با همدستی یکدیگر از فروشگاه‌های تلفن همراه سرقت می‌کردند دستگیر شدند.

این زوج جوان که حدود سه سال قبل ازدواج کرده‌اند با شروع زندگی مشترکشان سرقت‌های خود را آغاز کرده و با همدستی یکدیگر از فروشگاه‌های مختلف به‌خصوص فروشگاه‌های تلفن همراه دزدی می‌کردند.

این زن و مرد به بهانه خرید تلفن همراه وارد فروشگاه شده و یکی از آنها فروشنده را سرگرم صحبت می‌کرد و دیگری تلفن همراه یا لوازم جانبی آن را می‌دزدید.

این زوج جوان در حال سرقت از فروشگاه تلفن همراه در مشهد بودندکه صاحب مغازه با کلانتری 15 مشهد تماس گرفت و موضوع را اطلاع داد.

ماموران با حضوردر محل سرقت، آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ حجت نیکمرام، رئیس پلیس مشهد درباره این زوج سارق گفت: از حدود دو سال قبل سرقت‌هایی مشابه ازفروشگاه‌های مختلف به‌خصوص فروشگاه تلفن همراه به پلیس گزارش می‌شد ولی هیچ مشخصاتی از سارقان در دست نبود.

وی ادامه داد: صاحب یکی از فروشگاه‌های تلفن همراه در سطح شهر با ماموران کلانتری 15 مشهد تماس گرفت و گزارش سرقت مغازه خود را داد و ماموران سارقان را دستگیر کردند.

سرهنگ نیکمرام افزود: این زوج جوان اعتراف کردند از حدود سه سال قبل ازدواج کرده و از همان زمان با همدستی یکدیگر به سرقت از مغازه‌ها می‌پرداخته‌اند.

وی گفت: زوج جوان به چند فقره سرقت از مغازه‌ها اعتراف کرده‌اند ولی هنوز آمار دقیقی از سرقت‌های آنها وجود ندارد و هردو برای تحقیقات بیشتر به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

اخبارحوادث  - جام جم
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------