زن جوان طعمه زورگیری‌های خلافکار معروف پایتخت + تصاویر



زورگیر معروف پایتخت که از زن جوانی به عنوان طعمه برای اعمال مجرمانه خود استفاده می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

  در مورخه 04/08/1394 فردی با مراجعه به دادسرای ناحیه 34 تهران و طرح شکایت مبنی عنوان داشت که دو مرد و یک زن ، ضمن ضرب و شتم وی اقدام به زورگیری اموالش نموده و با تهیه فیلم قصد اخاذی از وی را دارند .

پرونده در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت مقرون به آزار و اخاذی" ، به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اخبار,اخبارحوادث , حوادث  روز



اظهارات شاکی :
شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "در ساعت 14:00 مورخه 04/08/1394 همسر یکی از دوستانم ( عباس ) بنام مریم با بنده تماس گرفت ؛ ایشان به من گفت : "عباس با شما کار دارد ؛ می توانی به منزل ما بیایی ؟ " ؛ از او خواستم تا گوشی را به عباس بدهد تا با او صحبت کنم ولی اصرار کرد که عباس حالش خوب نیست و نمی تواند صحبت کند ؛ به همین علت به منزل عباس در منطقه شادآباد رفتم . به محض ورود به خانه ، ناگهان دو نفر مرد روی سرم ریخته و با قمه و چاقو مرا تهدید کردند که هرچه می گویند باید انجام دهم . مشخص بود که از قبل همه ی برنامه هایشان هماهنگ شده است ؛ یکی از افرادی که قمه دستش بود و مشخص بود که رئیس آنهاست ، به زور لباس هایم را از تن درآورد و از من فیلمبرداری کرد . آنها علاوه بر گرفتن تمامی وجوه نقد همراهم ، کارت عابربانک مرا نیز گرفتند ؛ مریم بهمراه یکی از آنها از خانه بیرون رفت ؛ پس از مراجعه ی مجدد آنها به خانه متوجه شدم که به یک طلافروشی رفته و با پول داخل حساب طلا خریده اند . نهایتا در ساعت 21:30 مرا رها کردند اما تهدید کردند که تنها 24 ساعت فرصت دارم تا پول بیشتری برایشان تهیه کنم و در غیر این صورت فیلم مرا در بین اقوام و دوستانم پخش خواهند کرد " .

اخبار,اخبارحوادث , حوادث  روز


دستگیری دو متهم پرونده  :
کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سکونت عباس و مریم ، در تحقیقات نامحسوس از محل اطلاع پیدا کردند که چندی پیش عباس از مریم متارکه نموده و در حال حاضر مریم به تنهایی زندگی می کند ؛ بنا بر اظهارات تعدادی از همسایگان ، افراد مختلفی به منزل مریم رفت و آمد دارند که همین موضوع باعث اعتراض و ناراحتی آنها شده است .

با توجه به اطلاعات بدست آمده از وضعیت محل زندگی مریم و شناسایی محل توسط شاکی پرونده به عنوان محل نگهداری وی ، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با اخذ دستور قضایی ضمن ورود به این محل اقدام به دستگیری مریم ( 32 ساله ) و یکی دیگر از متهمین بنام سامان ( 22 ساله ) کردند .

اعترافات سامان و مریم :
سامان و مریم پس از انتقال به اداره شانزدهم ، در تأیید اظهارات شاکی عنوان داشتند که طراحی تمامی اقدامات آنها توسط یکی از مجرمین سابقه دار بنام اکبر . چ ( 28 ساله ) انجام شده و تهیه فیلم از شاکی پرونده نیز توسط اکبر صورت گرفته است .

مریم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "بنده به درخواست اکبر معروف به سعید با شاکی تماس گرفتم و از او خواستم تا به بهانه ملاقات با عباس (همسر سابق متهمه ) به خانه ی ما بیاید . در زمان ورود شاکی به خانه ، اکبر و سامان با قمه و چاقو به سمت او حمله ور شده و ... " . 

سامان با اعتراف به این موضوع که در طول سه ماه گذشته علاوه بر شاکی پرونده از دو نفر دیگر به همین شیوه و شگرد زورگیری و اخاذی داشته اند ، در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " ابتدا مریم با آنها تماس می گرفت ؛ زمانیکه آنها به خانه می آمدند ، من و اکبر که داخل خانه حضور داشتیم ، با قمه آنها را تهدید کرده و اکبر از آنها فیلم می گرفت . پس از ضرب و شتم و گرفتم اموال ، اکبر عنوان می کرد که می بایست پول بیشتری تهیه کنند تا او فیلمشان را پخش نکند ؛ از آنجائیکه آن دو نفر اکبر را کاملا می شناختند -  حتی یک از آنها از بستگان اکبر محسوب می شد - از ترس اکبر پول درخواستی وی را تهیه کردند " .

 

اخبار,اخبارحوادث , حوادث  روز


دستگیری سرکرده گروه :
کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با شناسایی محل تردد سرکرده گروه در بوستان الهام در منطقه بلوار فردوس ، اقدام به دستگیری اکبر کردند ؛ در زمان دستگیری ، اکبر قصد داشت تا با تهدید سلاح سرد و درگیری با کارآگاهان از محل متواری شود که دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد ؛ در همان بررسی اولیه سوابق متهم مشخص شد که اکبر . چ از مجرمین سابقه داری که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف سرقت ، کلاهبرداری ، نزاع و درگیری و ... بارها دستگیر و روانه زندان شده است .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با اعتراف صریح هر سه متهم به اخاذی و تهیه فیلم از شاکی پرونده و همچنین اعتراف صریح به اخاذی در طول سه ماه گذشته ، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهمین جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند " .

 اخبار حوادث - باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------