افشای جزئیات قتل زن جوان در جاده جنگلی



اخبار,اخبار حوادث , قتل

 عامل قتل زن جوان در جاده جنگلی در تجسس‌های ویژه پلیس دستگیر شد. برخلاف شایعات زیادی که در فضاهای مجازی‌ انتشار یافته بود این زن با هم پاتوقی افیونی‌اش درگیر شده و به قتل رسیده است.

جسدی در جاده جنگلی
پیدا شدن جسد دختر جوانی در جاده جنگلی سنگسرای نوشهر پلیس را با معمای پیچیده‌ای روبه‌رو کرد. قربانی حادثه دختر 25 ساله‌ای به نام شهربانو بود که با ضربات چاقو از پای درآمده و به قتل رسیده بود.

 

پلیس نوشهر وقتی گزارشی از یک رهگذر در سیسنگان دریافت کرد خود را به محل حادثه رساند. تحقیقات میدانی نشان می‌داد شهربانو در جای دیگری به قتل رسیده و سپس عاملان جنایت جسد را به جاده جنگلی انتقال دادند. تحقیقات تیم پلیسی و نظریه پزشکی حاکی از آن بود که وی روز چهارشنبه 20 آبان ماه ساعت 12 نیمه شب به قتل رسیده است. با به‌دست آمدن این سرنخ‌ها پلیس به ردیابی خطوط تلفن همراه زن جوان دست زد. تحقیقات به عمل آمده نشان می‌داد قربانی حادثه 3 خط تلفن همراه داشته که در زمان قتل دو خط خاموش و یکی فعال بوده است.


افشای راز جنایت
وقتی آخرین تماس‌های موبایل زن جوان تحت ردیابی‌های مخابراتی قرار گرفت کارآگاهان به سرنخ جدیدی رسیدند که نشان می‌داد این زن با مردی در رابطه بوده است.  بدین‌ترتیب، پلیس دو مرد را شناسایی و دستگیر کرد.

 

فرهاد 20 ساله که اهل ایلام و ساکن روستای بخارده نوشهر بود وقتی از سوی پلیس دستگیر شد ابتدا خود را بی‌گناه جلوه داد و قصد به بیراهه کشاندن مسیر تحقیقات را داشت اما سرانجام وقتی دید راهی برای فرار ندارد لب به اعتراف گشود و پرده از جنایت خونین برداشت. فرهاد در بازجویی‌ها به پلیس گفت: ساعت 8 شب 18 آبان ماه سال جاری با شهربانو قرار گذاشته بودم به همین خاطر با خودروی سفید رنگم سراغ وی رفتم در مسیر خانه یکی از دوستانم را نیز سوار کردیم که با ما همراه شد. وقتی وارد خانه شدیم هر 3 مواد مخدر کشیدیم و تا صبح سرگرم کشیدن مواد بودیم که حمید از ما جدا شد و رفت.


این مرد با سر و صورتی زخمی ادامه داد: وقتی حمید رفت من و شهربانو به خاطر اختلافات جزئی با هم درگیر شدیم و شهربانو شروع به ناسزاگویی و چنگ زدن و کتک‌کاری من کرد. خیلی عصبانی شده بودم و به‌خاطر کشیدن مواد مخدر حالم خوب نبود به همین خاطر با چاقویی که همراهم داشتم شروع به ضربه زدن به شهربانو کردم. نمی‌دانم چند ضربه زدم ولی همه جایش را هدف قرار دادم. وقتی فهمیدم دیگر نفس نمی‌کشد از ترس او را سوار بر خودرویم کردم و وی را به جنگل بردم و جسدش را رها کردم.

 

سردار مسعود جعفری نسب، رئیس پلیس استان مازندران در رابطه با این پرونده گفت: با اعتراف‌های مرد جنایتکار حمید نیز دستگیر شد و در اعتراف‌هایش ادعاهای فرهاد را تأیید کرد و گفت که شب حادثه با فرهاد و شهربانو وارد خانه فرهاد شده و با هم مواد کشیده‌اند تا اینکه صبح از آنها جدا شده و به خانه‌شان رفته تا اینکه روز 19 آبانماه فرهاد درحالی که پریشان بود با سرو صورتی زخمی نزد وی رفته و از قتل شهربانو خبر داده است و شنیده که جنازه شهربانو را در 20 کیلومتری نوشهر در جنگل انارور سنگسرا رها کرده و فرار کرده است.


بنابر این گزارش، با اعتراف‌های عامل جنایت، پرونده برای رسیدگی بیشتر تحت بررسی پلیس قرار گرفت تا پرده از زوایای دیگر حادثه برداشته شود. تحقیقات تکمیلی همچنان از سوی کارآگاهان ادامه دارد.


 اخبار  حوادث  -  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------