برادر بی‌رحم پس از سلاخی خواهرش جنازه را در فریزر جاسازی کرد + عکس



برادر ناتنی خواهرش را پس از ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و جسد تکه تکه او را در فریرز جاسازی کرد.

بکی وات نابرادری کیت بعد از آن که او را می‌رباید، به خانه‌اش می‌برد و پس از تجاوز، او را با ضربات متعدد چاقو به قتل می‌رساند و جنازه او را تکه تکه کرده و درون فریزر پنهان می‌کند.

اخبار,اخبار حوادث , حوادث روز


بر اساس گزارش پلیس، بکی وات پسر 22 ساله‌ای است که خواهر 17 ساله‌اش را در مسیر مدرسه می‌رباید و او را بعد از بیهوش کردن به خانه خود می‌برد.

بکی پس از تعرض به خواهرش، او را به حمام برده و وقتی که تلاشش برای خفه کردن کیت بی‌نتیجه می‌ماند، تصمیم به قتل او با چاقو می‌گیرد.

جنایت بکی وات وقتی به اوج می‌رسد که بدن خواهرش را تکه تکه می‌کند و هر قسمت را درون فریزر جاسازی می‌کند و سعی در مخفی کردن آن‌ها دارد.

پلیس در ادامه افزود: بکی وات در اعترافات خود اظهار کرد: "همیشه پدر و مادر به کیت توجه می‌کردند، چیزهای خوب همیشه مال او بود. من او را از عمد کشتم و پشیمان هم نیستم. می‌خواستم او را خفه کنم تا راحت‌تر بمیرد، ولی کیت مقاومت کرد و من مجبور شدم او را با چاقو به قتل برسانم. می‌خواستم جنازه‌اش را بعد از تکه تکه کردن درون سطل زباله بیندازم که یک خانم و آقا مقابل خانه‌ام بودند و من مجبور شدم جنازه او را در فریزر جاسازی کنم.

پلیس محلی میامی گفت: ویکی وات به اتهام قتل درجه یک، تعرض و ضرب و شتم بازداشت شد و پس از تکمیل پرونده‌اش به مراجع قضایی ارجاع داده خواهد شد.

 اخبار  حوادث  -  باشگاه خبر نگاران  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------