آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

پسر بی‌رحم پدرش را در مقابل چشمان خواهر و مادرش آتش زد + تصاویر



پسر بی رحمی که پدرش را در خانه شان در میامی فلوریدا آتش زده بود، دستگیر شد.

 تبیاسی رولینز پسر 35 ساله ای است که به علت اختلافات شخصی ای که با پدرش داشت,او را با بنزین آتش میزند و به قتل می رساند.پدر او که اجازه ی نشر نام وی داده نشد،64 ساله بود و تنها مشکل این پدر و پسر اختلاف نظر در مسائل متفاوت بود.
 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز


بر اساس گزارش پلیس ; تیباسی رولینز در حیاط خانه شان در حال بحث کردن با پدرش بود که وقتی تفاهم بر سر آن موضوع را غیر ممکن دید,ناگهان به پدرش حمله کرد و پس از ضرب و شتم او, گالن بنزین را از خودرو خود به حیاط آورده و تمام آن را روی پدرش ریخت و او را آتش زد.نیروی اورژانس هوایی به سرعت به محل حادثه اعزام و او از طریق هلی کوپتر به بیمارستان سوانح سوختگی منتقل شد, اما به علت شدت جراحات جانش را از دست داد.
پسر بی رحم پدرش رابا بنزین آتش زد

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز


کنیترا رولینز دختر خانواده اظهار کرد : من و مادرم دیدیم که برادرم ,پدرم را آتش زد,ما شوکه شده بودیم و نمی دانستیم باید چه کار کنیم ,فقط با اورژانس و پلیس تماس گرفتیم.

پلیس میامی در پایان خاطر نشان کرد : به علت آتش سوزی مهیبی که به وسیله بنزین راه افتاد,خانه نیز در آتش سوخت.رولینز به اتهام قتل عمد پدرش و اقدام به آتش سوزی دستگیر و بازداشت شد و پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر,پرونده وی به دادگاه قضایی ارجاع خواهد شد.

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------