مردی که دوستش را کشته بود با پرداخت یک میلیاردتومان از خانواده مقتول رضایت گرفت




 شب یازدهم مهرماه سال 90 مأموران پلیس دماوند در جریان مرگ مرموز مرد جوانی روی تخت بیمارستان قرار گرفتند.

بررسی‌ها نشان داد جواد 34 ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده و پیکر خون‌آلود وی یک ساعت پیش از سوی مردی به نام امیر به بیمارستان انتقال یافته است.


امیر که هنوز در بیمارستان حضور داشت از سوی مأموران تحت تحقیق قرار گرفت و گفت: خانه بودم که دوستم علیرضا با من تماس گرفت و گفت دوستش جواد را با چوب زده و جواد داخل گودالی افتاده است. سریع خودم را به محله گیلاوند رساندم و داخل گودال رفتم، جواد را به بیمارستان رساندم. دیگر از هیچی خبر ندارم.


همین سرنخ کافی بود تا پلیس برای دستگیری علیرضا وارد عمل شود و وی را به دام اندازد. جوان خشمگین به تیم پلیسی گفت: کارمند بانک هستم. چندی پیش به جواد پول داده بودم و وقتی از او خواستم پولم را بدهد با من تماس گرفت و خواست نزدش بروم و پولم را بگیرم. وی افزود: عصر روز حادثه برای گرفتن پولم سمت خانه آنان رفتم و وقتی آنجا رسیدم او داخل خودرویش بود، پیاده شد دیدم یک چوب در دستش دارد، به من ناسزاگویی کرد. چوب را از دستش گرفتم و او چاقویی از جیبش درآورد.


 با هم گلاویز شدیم. همزمان داد زد علیرضا خونی شدم. او داخل گودالی که آنجا بود افتاد. برای کمک سمتش رفتم می‌خواست با چوب مرا بزند. آنجا بود که چوب را گرفتم و چند ضربه به او زدم. بعد رهایش کردم و به خانه رفتم و موضوع را به دوستم امیر گفتم و خواستم وی را به بیمارستان برساند!


این مرد در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران تحت محاکمه قرار گرفت و به قصاص نفس محکوم شد که این حکم از سوی شعبه 16 دیوانعالی کشور تأیید شد و پرونده برای اجرای حکم به دادسرای اجرای احکام فرستاده شد.


این مرد مهرماه امسال پای چوبه دار رفت اما در آنجا توانست با پرداخت 950 میلیون تومان رضایت خانواده قربانی را بگیرد و از مجازات مرگ نجات یابد.


بنابر این گزارش، صبح دیروز این مرد در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک از لحاظ جنبه عمومی جرم تحت محاکمه قرار گرفت و به 4 سال و 9 ماه زندان محکوم شد.

اخبار حوادث  -  ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------