قتل همسر 18 ساله برای ازدواج با خواهرزن



مرد افغان زمانی که همسر 18 ساله‌اش را سد راه ارتباط خود با خواهرزنش دید، با همدستی وی نقشه قتل همسرش را اجرا کرد. متهمان با صحنه‌سازی قصد داشتند، مرگ زن جوان را خودکشی نشان دهند.

 بیستم آبان امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهر کرمان تماس گرفت و از خودکشی همسر 18 ساله‌اش به نام ملکه خبر داد.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی با حضور در محله سر آسیاب شهر کرمان مشاهده کردند زن جوان طنابی به دور گردنش گره خورده و به نظر می‌رسد او خودکشی کرده است. این در حالی بود که شوهر 30 ساله وی به نام گلاب برای ادامه تحقیقات به اداره جنایی پلیس آگاهی کرمان منتقل شد.

او در اظهاراتش گفت: من برای انجام کاری از خانه خارج شده بودم. ساعاتی بعد که بازگشتم خبری از همسرم نبود. فرزندم نیز در خانه خوابیده بود. اتاق‌های خانه را که جستجو کردم در یکی از اتاق‌ها با جسد همسرم در حالی رو‌به‌رو شدم که او با خوردن قرص و انداختن طناب به دور گردنش خودکشی کرده بود. من و همسرم با هم اختلاف نداشتیم و نمی‌دانم چرا خودکشی کرده است.

در حالی که او مدعی بود همسرش خودکشی کرده، به عنوان تنها مظنون در پرونده مرگ مشکوک این زن با دستور قضایی بازداشت شد. تحقیقات از او ادامه داشت تا این‌که کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند زن جوان خودکشی نکرده بلکه بر اثر خفگی به قتل رسیده است. همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان جنایی اطمینان یابند زن جوان به قتل رسیده است.

با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله جدیدی شد و تحقیقات از شوهر مقتول دوباره از سر گرفته شد تا این که وی دو روز پیش قفل سکوت خود را شکست و به قتل همسرش با همدستی خواهر مقتول اعتراف کرد.

صحنه‌سازی برای قتل همسر
متهم به قتل در اظهاراتش به پلیس گفت: من و همسرم چهار سال قبل با هم ازدواج کردیم و ثمره زندگی‌مان یک فرزند سه ساله است. از مدتی پیش به خواهرزن 27 ساله‌ام علاقه‌مند شدم و ارتباطمان شکل گرفت. می‌خواستم با طلاق دادن همسرم با خواهر او ازدواج کنم که این کار انجام نشد. همسرم و خانواده‌اش از ارتباط میان من و خواهر زنم بی‌خبر بودند. چون همسرم را سدی برای ادامه ارتباط و ازدواجم می‌دانستم، نقشه قتل او را طراحی کردم. بعد موضوع را به خواهرزنم اطلاع دادم که او قول داد در اجرای نقشه قتل خواهرش با من همراه شود. او شب قبل از جنایت به عنوان مهمان به خانه‌مان آمد و شب را نزد ما ماند.

وی اضافه کرد: روز بعد ساعت 7 صبح هنگامی که همسرم مشغول تهیه صبحانه بود، تصمیم گرفتم نقشه قتل او را عملی کنم. ابتدا با او دعوا کردم و پس از بالا گرفتن درگیری‌مان به سمتش حمله‌ور شدم. خواهرش با دیدن این صحنه، دهان همسرم را محکم گرفت و من او را خفه کردم. با اطمینان از مرگ او، طنابی آوردم و آن را به دور گردنش گره زدم تا مرگ او را خودکشی نشان دهم. حتی برای این‌که کسی متوجه ماجرا نشود، یک ساعتی از خانه خارج شدم و بعد از مدتی بازگشتم تا همسایه‌ها تصور کنند من به محل کارم رفته‌ام. در این فرصت خواهرزنم نیز ساعاتی بعد از جنایت به خانه خودشان رفته بود تا کسی متوجه نشود او در این جنایت با من همراهی داشته است.

سرهنگ یدالله حسن‌پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در این باره گفت: با اعتراف مرد همسرکش و فاش شدن راز این جنایت، خواهرزن وی نیز تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. این زن جوان در بازجویی اولیه اظهارات ضدونقیضی را بیان کرد، اما زمانی که در مواجهه حضوری با داماد خانواده قرار گرفت، به همدستی با وی در قتل خواهر 18 ساله‌اش اعتراف کرد.

 

 اخبار حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------