متهمان قتل دختر ۲۶ ساله جنایت را گردن هم انداختند



با دستگیری دومین متهم در قتل دختر ۲۶ ساله‌ای که جسد غرق خونش در جاده‌ای جنگلی حوالی شهرستان نوشهر پیدا شده بود، رسیدگی به این پرونده وارد مرحله‌ای تازه شد.

شامگاه چهارشنبه هفته گذشته، جسد غرق در خون دختري در جاده جنگلي روستاي سنگسرا حوالي شهرستان نوشهر پيدا شد. دختر جوان با 15ضربه چاقو به قتل رسيده بود و در مدت كوتاهي انتشار عكس‌هايي از جسد او در شبكه‌هاي اجتماعي جنجال به‌پا كرد. مأموران با شناسايي خانواده اين دختر متوجه شدند روزي كه او ناپديد شده بود با 2پسر جوان تماس تلفني داشته است. آنها تحت تعقيب قرار گرفتند و مأموران موفق شدند يكي از اين دو جوان را دستگير كنند.

 او گفت: من و دوستم دوشنبه شب با مقتول قرار داشتيم اما كمي بعد من از آنها خداحافظي كردم و رفتم و اين دوستم بوده كه دختر جوان را به قتل رسانده است.

با اعتراف پسر جوان جست‌وجو براي دستگيري دومين مظنون ادامه يافت اما بررسي‌ها نشان مي‌داد پسر جوان از استان مازندران گريخته و راهي ايلام و و در محلي نامعلوم مخفي شده است. از آنجا كه احتمال داشت مرد جوان از كشور فرار كند، ماجرا به پليس مرزباني نيز گزارش شد و كارآگاهان در ادامه تلاش كردند طوري وانمود كنند كه مرد جوان تصور كند كسي پي به راز او نبرده است.

با گذشت چند روز از حادثه، متهم كه فكر مي‌كرد هيچ ردي از او در جنايت نمانده تصميم گرفت راهي نوشهر شود و مأموران كه در كمين او بودند، وي را در كرج دستگير كردند. متهم به اداره آگاهي منتقل شد اما در بازجويي‌ها ادعا كرد كه دوستش نيز در جنايت نقش داشته است. او گفت: آن روز من و دوستم به همراه دختر جوان سوار ماشين بوديم كه به جاده جنگلي رفتيم.

در آنجا به‌خاطر اختلافاتي كه با دختر جوان داشتيم با او درگير شديم و هر دو با ضربات چاقو او را به قتل رسانديم اما اين دوستم بود كه ضربات نهايي را وارد كرد. به گفته سرهنگ رستمي، رئيس پليس آگاهي استان مازندران، با دستگيري هر دو متهم، درحالي‌كه هر كدام از آنها ديگري را عامل جنايت معرفي كرده‌اند، بازپرس پرونده براي آنها قرار قانوني صادر كرده و تحقيقات براي كشف راز جنايت ادامه دارد.

 

 اخبار حوادث  -  همشهری 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------