قتل عام هولناک یک خانواده به دست همسایه بیمار+ تصاویر



مردی که تمام اعضای یک خانواده را به طرز وحشتناکی به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

اخبار,اخبار حوادث  , حوادث روز

  ویلیام هاتسون که 33 ساله است، به دلیل بیماری افسردگی به تنهایی در آپارتمانی در شهر اندرسون در تگزاس، زندگی می کند.حضور همسایه جدید در مجاورت خانه او، باعث رنجش ویلیام شد و او به دلیل نارضایتی از حضور آنها، تصمیم به قتل عام تمام اعضای بیگناه خانواده گرفت.
 
بر اساس گزارش پلیس؛ ویلیام هاتسون در اقدام عجیب و در کمال ناباوری، صرف علاقه به تنهایی، خانواده ای را که به تازگی در مجاورت آپارتمان او نقل مکان کرده بودند را به رگبار گلوله بست.او یک زن، دو مرد و سه کودک را با شلیک چندین گلوله به قتل رساند.نیروهای امداد و پلیس به سرعت در محل حادثه حضور یافتند، اما تمام اعضای خانواده قبل از رسیدن اورژانس به علت شدت جراحات، جانشان را از دست دادند و ویلیام که قصد فرار داشت، با اقدام به موقع پلیس، دستگیر شد.

پلیس اندرسون در ادامه افزود: تکان دهنده ترین صحنه قتلی بود که تا به حال دیده بودم، کسی که چنین جنایت فجیعی مرتکب میشود، حتما جنایت های ریز و درشت دیگری را انجام داده که پلیس به آن ها پی نبرده است.

پلیس تگزاس در پایان خاطرنشان کرد: هر کمکی لازم باشد، به کلانتری اندرسون برای یافتن جزئیات بیشتر این حادثه انجام خواهد شد.ضمن اینکه اجساد تمام قربانیان برای کالبد شکافی به پزشکی قانونی فرستاده شد.

گفتنی است؛ ویلیام به اتهام قتل عام یک خانواده 6 نفره دستگیر و بازداشت شد و پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر، پرونده وی به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.
 

اخبار,اخبار حوادث  , حوادث روز

 

اخبار,اخبار حوادث  , حوادث روز

 

اخبار,اخبار حوادث  , حوادث روز

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------