قاتل زنجیره‌ای که سرنوشتی عجیب برایش رقم خورد + عکس



دعوایی که در یکی از خیابان های لس آنجلس اتفاق افتاد منجربه مرگ دو تن و زخمی شدن دو نفر دیگر شد.

اخبار,اخبار حوادث, حوادث  روز

 

جان ریولز که 64 سال دارد در یک درگیری خیابانی در اطراف لس آنجلس به 4 نفر شلیک میکند که دو نفر آنها کشته می شوند.طبق اظهارات شاهدان،کلوپ شبانه موضوع دعوا بوده که به درگیری وقتل ختم میشود.


بر اساس گزارش پلیس؛ جان در خیابان لا در اطراف لس آنجلس با چندین نفر درگیر میشود و به علت مصرف مشروبات الکلی به سمت 4 نفر شلیک می کند.اورژانس سریعا به محل حادثه اعزام میشود، اما دو نفر از قربانیان قبل از رسیدن نیروهای امداد جانشان را از دست دادند و آن دو نفر دیگر به سرعت به بیمارستان منتقل شدند که کادر بیمارستان حال آنها را مساعد گزارش کرد.

پلیس لس آنجلس در ادامه افزود : جان که پای به فرار گذاشته بود ،در یکی از بزرگراه های کالیفرنیا توسط پلیس راهنمایی رانندگی شناسایی شد، اما قبل از اقدام به دستگیری اش در کمال ناباوری به خود شلیک کرد که سریعا به بیمارستان منتقل شد، پرستار مربوطه حال او را خوب اعلام کرد.در جست و جوی منزل او جسد یک خانم 50 ساله نیز کشف شد که هنوز هویت این زن و علت مرگ او روشن نشده است.

پلیس لس آنجلس در پایان خاطر نشان کرد؛ بعد از بهبودی متهم او دستگیر وبازداشت خواهد شد و پرونده ی خونین اوپس از جمع آوری اسناد ومدارک بیشتر به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.

 

 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------