قاتل جوان دامغانی،خودش را به پلیس معرفی کرد



 یک جوان 24 ساله که در11 آبان‌ماه جاری در یک درگیری، یک جوان دامغانی را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، پس از مدتی متواری‌شدن، سرانجام خود را به پلیس معرفی کرد. این درگیری در منطقه‌ای معروف به بالا محله دامغان رخ داد.

 سرهنگ روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت:در این درگیری جوان 24 ساله و معتاد به موادمخدر به نام حسین، با شلیک گلوله از یک قبضه سلاح شکاری، محسن 31 ساله را به قتل رساند و متواری شد.


قاسمی، کنترل‌های محسوس و نامحسوس خانواده متهم، اعزام تیم‌های ویژه کارآگاهان و عملیات چند مرحله‌ای و مستمر برای شناسایی مخفیگاه مجرم را از جمله اقدام‌های پلیس برای دستگیری این قاتل فراری برشمرد و ادامه داد: قاتل متواری چند روز قبل خود را به پلیس معرفی کرد. متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد و علت بروز درگیری با مقتول را اختلافات شخصی اعلام کرد.


وی افزود: متهم پس از بازسازی صحنه قتل در حضور بازپرس و مسئولان انتظامی و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.


فرماندهی انتظامی استان سمنان از حمل سلاح توسط مردم به عنوان یکی از تهدیدهای موجود بویژه در مواقع بروز این‌گونه درگیری‌ها یاد کرد و افزود: مالکان سلاح‌های شکاری نیز باید علاوه بر اخذ مجوزهای قانونی، شرایط لازم برای نگهداری سلاح‌مجاز را داشته باشند.

اخبار  حوادث  -  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------