اعتراف به قتل کودک ٦ساله



 مردی که متهم است کودکی شش‌ساله را ربوده و سپس به قتل رسانده، تحت بازجویی‌های تخصصی پلیس قرار دارد.  رسیدگی به این پرونده از پنج ماه قبل و با گم‌شدن کودکی شش‌ساله به نام محمود آغاز شد.

پدر محمود که ساکن روستایی در استان فارس است به مأموران گفت: «پسرم همراه پسرعمه‌اش در خیابان مشغول بازی بودند. هم‌بازی محمود برای برداشتن دوچرخه چند لحظه داخل خانه آمد و وقتی برگشت اثری از محمود نبود، او موضوع را به ما اطلاع داد و گفت یکی از اهالی را دیده که سوار بر یک خودروی پیکان در حال فرار بوده و احتمال دارد محمود نیز سوار همان خودرو بوده باشد. ما سراغ آن جوان رفتیم، اما ادعا کرد خبری از پسرم ندارد. بعد از آن جست‌وجوهایمان بی‌نتیجه ماند و اکنون درخواست کمک دارم».

 

مأموران ابتدا مظنون شماره یک پرونده به نام آرش را بازداشت کردند؛ او گفت از ماجرای گم‌شدن محمود کاملا بی‌اطلاع است و حرف‌های پسرعمه این کودک صحت ندارد. این مظنون به دلیل نبود مدارک کافی آزاد شد، اما ردی از پسربچه به دست نیامد تا اینکه فردی ناشناس ضمن تماس تلفنی با پدر کودک ادعای آدم‌ربایی کرد و برای آزادی محمود ٣٠٠‌ میلیون تومان باج خواست. کارآگاهان بعد از اطلاع از این تماس با ردیابی‌های گسترده دو مظنون دیگر را نیز بازداشت کردند، اما آنها گفتند وقتی اطلاعیه‌هایی را درباره گم‌شدن محمود و پرداخت مژدگانی دیدند تصمیم به اخاذی گرفتند و از سرنوشت کودک بی‌اطلاع هستند.

 

این دو مظنون نیز به دلیل نبود مدرک آزاد شدند تا اینکه چندی بعد پیامکی برای پدر محمود فرستاده و بار دیگر درخواست پول شد. در این پیامک نوشته شده بود: «من محمود را دزدیده‌ام و اگر پسرت را می‌خواهی باید ٣٠٠ ‌میلیون تومان بدهی». پدر محمود این‌بار نیز پلیس را از ماجرا مطلع کرد و کارآگاهان در تحقیقاتی که انجام دادند، فهمیدند پیامک توسط آرش فرستاده شده است؛ به همین دلیل پسر جوان‌ برای دومین‌بار بازداشت شد و این‌بار اعتراف کرد کودک را ربوده و سپس به قتل رسانده است.

 

او چاهی را به پلیس نشان داد و مدعی شد جنازه را در آنجا انداخته است. مأموران از این چاه استخوان‌های زیادی پیدا کردند که پزشکی قانونی تأیید کرد ١٤تکه آن متعلق به انسان است. اکنون باید با آزمایش «دی‌ان‌‌ای» مشخص شود آیا استخوان‌ها به محمود تعلق دارد یا اینکه آرش دروغ گفته است. ضمن اینکه انگیزه متهم از کشتن پسر خردسال هنوز مشخص نیست و او در این رابطه پراکنده‌گویی می‌کند.


 اخبار  حوادث  - شرق 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------