باند بزرگ قاچاق موادمخدر منهدم شد/ جزئیات عملیات پلیس پایتخت



اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر بعد از ۶ ماه تلاش شبانه روزی سرانجام موفق به انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در تهران شده و یک تن انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

 سردار حسین ساجدی نیا با اشاره به اینکه بیش از ۴۱ نفر در طول شناسایی و رصد این باند بزرگ درخصوص مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند افزود: از ابتدای فروردین ماه امسال فعالیت یک باند بزرگ مواد مخدر که در همه زمینه های تولید، توزیع و ترانزیت مواد مخدر در سطح شهر تهران فعالیت می کرد گزارش شد. با اعلام این گزارش بلافاصله تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر پیگیری و پی جویی ماجرا را برعهده گرفتند.

ساجدی نیا با اعلام اینکه رصد منابع اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر نشان می داد فعالیت گسترده این باند بزرگ به صورت شبکه ای در تمام سطح تهران دنبال می شود افزود: بعد از ماه ها تلاش شبانه روزی همکارانم در پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ سرانجام سرشاخه های اصلی این باند در مناطق شمالی مرکزی و جنوبی پایتخت شناسایی شدند. بررسی ها نشان می داد ضابطین قاچاق فروش اقدام به ترانزیت انواع مواد مخدر از مبادی شرقی به مقصد تهران کرده و اعضای باند در پوشش های متفاوت اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح شهر تهران می کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: با به دست آمدن همین سرنخ ها شب گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیاتی منسجم موفق به شناسایی پاتوق اصلی سردسته های باند کرده و در یک عملیات پلیسی ۱۱ نفر از سرشاخه های اصلی باند را دستگیر و از محل اختفای آنها یک تن انواع مواد مخدر و پیش سازهای صنعتی را کشف و ضبط کردند.

وی با اعلام اینکه بازجویی از متهمان دستگیر شده که بعضا دارای سابقه های متعدد دستگیری در زمینه مواد مخدر و سرقت هستند همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: از ابتدای سال تاکنون شاهد رشد ۴۲ درصدی کشفیات پلیس مواد مخدر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده ایم. همچنین همکاران بنده در پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شده اند از ابتدای سال تاکنون ۴۱ باند بزرگ مواد مخدر را شناسایی و منهدم کنند.

ساجدی نیا تصریح کرد: در طول ۸ ماهه اول امسال ۱۲ تن انواع مواد مخدر در سطح شهر تهران کشف شده است و نزدیک به ۵۰۰ نفر در قالب باندهای قاچاق مواد مخدر دستگیر و زندانی شده اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه اکثر قاچاقچیان دستگیر شده سابقه دار هستند، افزود: در بحث دستگیری خرده فروشان نیز آمار دستگیری چند هزار نفری را داریم که امیدوارم با عزم جدی همه دستگاه ها شاهد ریشه کنی معضل اعتیاد در تهران باشیم.


اخبار حوادث  -  مهر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------