آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

نقشه شوم به بهانه استخدام




 قربانی دختر جواني است كه به اميد استخدام به كارگاهي در جنوب تهران رفت غافل از اينكه مرد شيطان صفت نقشه‌اي شيطاني در سرداشت.

 

اين دختر صبح ديروز در شعبه دوم بازپرسي امور جنايي تهران حاضر شد و به قاضي بستان‌زاده گفت: يكي از دوستانم مردي به نام داوود را به من معرفي كرد و گفت كه به‌دنبال يك كارمند با حقوق بالا مي‌گردد.

من نيز با شماره داوود تماس گرفتم و براي صحبت درخصوص كار با او در محل كارش حوالي يافت‌آباد قرار گذاشتم.ساعت 20چهارم آبان‌ماه بود كه در آنجا حاضر شدم، پس از اينكه درخصوص حقوق و مزاياي كار صحبت كرديم او پيشنهاد داد كه به كارگاه برويم تا آنجا را بازديد كنيم.

سوار خودروي وانت او شديم و به سمت كارگاه حركت كرديم. وقتي آنجا رسيديم، تازه متوجه شدم كه نقشه شومي در سر دارد. آنجا پر از سگ نگهبان بود كه او تهديدم كرد اگر حرفي بزنم سگ‌ها را به جانم مي‌اندازد. او سپس مرا مورد آزار و اذيت قرار داد و به جز خودش 2 نفر از دوستانش هم كه به آنجا آمده بودند، مرا قرباني نيت شوم خود كردند.

پس از گفته‌هاي شاكي، داوود كه شنبه شب دستگير شده بود خود را بي‌گناه دانست و مدعي شد كه گفته‌هاي شاكي دروغي بيش نيست. وي گفت:او خودش پيشنهاد داد تا كارآگاه را بازديد كند و در آنجا هيچ اقدامي با زور و تهديد نبود. در همين هنگام شاكي فرياد زد كه اين گفته‌ها دروغ است و او با فريب او، وي را تسليم نقشه شيطاني‌اش كرده است. در پايان جلسه بازپرسي، ‌داوود با دستور قاضي روانه بازداشتگاه شد و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.

 

 اخبار  حوادث  - همشهری  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------