پسر جوانی که زن 60 ساله مورد علاقه‌اش را کشت/ قاتل در یک قدمی چوبه دار



 مرد جوانی که پس از درگیری با زن مورد علاقه خود، او را کشته بود، در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

  دهم خرداد سال 91 ماموران پلیس در جریان کشته شدن یک زن 60 ساله قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران در محل مشخص شد که زن 60 ساله ای با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

ماموران به تحقیق در این رابطه پرداختند و در نهایت متوجه شدند که این زن آخرین بار با پسر جوانی اهل افغانستان قرار ملاقات داشته است. بنابراین پسر جوان خیلی زود دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی در بازجویی ها به قتل این زن اعتراف کرد و گفت: من برای این زن کار می کردم اما او دستمزدم را نداد. برای همین از او کینه به دل گرفتم و با همدستی دو نفر از دوستانم این زن را به قتل رساندیم.

با اعترافات این پسر درحالیکه مشخص شد همدستی وجود ندارد، کیفرخواست وی صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

این پسر در این شعبه محاکمه شد و به قصاص محکوم شد. اما قضات دیوان عالی کشور این حکم را تایید نکردند و خواستار بررسی بیشتر در خصوص همدستان این پسر شدند. بنابراین پسر جوان بار دیگر محکامه شد و اینبار اظهاراتش را تغییر داد. او گفت که همدستی نداشته و خودش به تنهایی این زن را به قتل رسانده است.

متهم به هیات قضایی گفت: من به این زن علاقه مند شدم و می خواستم با او ازدواج کنم. ولی او مرتب از من پول می خواست. برای همین با او درگیر شدم و با پارچه او را خفه کردم.

با این اظهارات قضات دادگاه بار دیگر او را به قصاص محکوم کردند. اینبار این حکم صبح دیروز به تایید هیات قضایی شعبه هفتم دیوان عالی کشور رسید و به زودی به مرحله اجرا می رسد.


اخبارحوادث  - باشگاه  خبر نگاران  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------