آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کلاهبرداری از طریق بازی کلش آف کلنز



سرهنگ امینی رئیس پلیس فتای استان همدان گفت: با مراجعه یک همدانی مبنی بر فروش اکانت بازی کلش آف کلنز و پرداخت نشدن پول از سوی خریدار، تجسس‌ها آغاز شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اظهارات این مرد مشخص شد وی با خریدار در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی آشنا شده و پس از تحویل اکانت بازی کلش آف کلنز و رمز پست الکترونیک خود هنگامی که با خریدار برای دریافت مبلغ بازی در شبکه اجتماعی تماس گرفته، پاسخی از سوی وی دریافت نکرده است.


سرهنگ امینی اظهار کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد یک خریدار پس از دریافت اطلاعات بازی و پست الکترونیک شاکی، حساب کاربری خود را در شبکه اجتماعی حذف کرده تا امکان برقراری تماس با وی ممکن نباشد. این مقام پلیسی افزود: باانجام اقدام‌های فنی و با به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی این شیاد شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد.

وی در ادامه بیان داشت: مجرم در مواجهه با دلایل انکارناپذیر رایانه‌ای به جرم خود اقرار کرد و در بازجویی فنی به عمل آمده با بیان نحوه انجام این عمل مجرمانه، ابراز ندامت و پشیمانی کرد. رئیس پلیس فتای همدان در پایان به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان اطلاعات حساب‌های کاربری خود در فضای مجازی را در اختیار دیگران قرار ندهند و از هویت افرادی که با آنان معاملات مالی انجام می‌دهند اطمینان حاصل کنند.


اخبار حوادث  - ایران

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------