آتش زدن خانه پس از قتل وحشیانه پدر در توهم پسر معتاد + تصاویر



اخبار,اخبار حوادث ,حوادث روز

پسر بی رحمی که پدرش را به طرز وحشیانه به قتل رساند، دستگیر شد.

 مایکل برایانت پسر 31 ساله ایست که پدرش را به قتل رساند و خانه ی آنها را به آتش کشید و بعد از آن پا به فرار گذاشت. او که با سرعت زیاد رانندگی می کرد با سه عابر پیاده برخورد کرد که به کشته شدن دو نفر از آنها انجامید.
 

اخبار,اخبار حوادث ,حوادث روز

 

اخبار,اخبار حوادث ,حوادث روز

 

بر اساس گزارش پلیس ؛ مایکل به هروئین اعتیاد داشت و در شرایطی که زمان زیادی از مصرف مواد مخدرش نمی گذشت،به سمت پدر ومادرش حمله می کند و پدرش را که جفرسون نام داشت و 62 ساله بود را با ضربات متععد چاقو به قتل رساند و مادرش نیز در این بین آسیب میبیند.او پس از قتل پدرش، سگ های او را نیز می کشد و موقع فرار از محل حادثه خانه را به آتش می کشد.کادر بیمارستان وضعیت مادر او را مساعد گزارش کردند.
 
پلیس محلی اورگان انگلستان در ادامه افزود:  مایکل با شتاب فراوان منطقه ی حادثه را ترک میکند که دلیل تصادف با سه عابر پیاده و مرگ دو تن از آنها می شود. دو قربانی تصادف که مارک سانفورد و لوری سانفورد نام دارند، قبل از رسیدن آمبولانس جانشان را از دست می دهند.

پلیس اورگان در پایان خاطرنشان کرد؛ مایکل به اتهام قتل عمد پدرش و قتل غیرعمد عابرین پیاده و آتش زدن خانه پدرش دستگیر و بازداشت شد و پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر پرونده وی به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.

 

اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------