قتل همسر عصبانی بدست شوهر بی‌رحم/ قاتل به قصاص محکوم شد



مرد جوانی که به خاطر خشم های همسرش، او را کشته بود، با حکم دادگاه به قصاص محکوم شد.

  23 دی سال 93 ماموران پلیس در جریان کشف جسد یک زن در حوالی اتوبان آزادگان قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و به بررسی ماجرا پرداختند.

در ادامه مشخص شد که جسد متعلق به زن جوانی است که پس از قتل جسدش به آتش کشیده شده است. بنابراین ماموران پس از شناسایی هویت جسد به تحقیق از خانواده این زن پرداختند.

شوهر این زن به ماموران گفت: همسرم سوار خودروی من بود. زمانیکه برای خرید از ماشین پیاده شدم، ناپدید شد و نمی دانم چه بلایی سرش آمده است.

اما این مرد در ادامه به قتل همسرش اعتراف کرد و به ماموران گفت: همسرم زن عصبانی بود و مرتب سرم فریاد می کشید. هربار با هم دعوایمان می شد همسرم تا حد خودزنی جنجال به راه می انداخت و آبرویم را می برد. من هم تحمل می کردم. ولی روز حادثه وقتی داخل خودرو باز هم دعوایمان شد و همسرم فریاد کشید، دیگر کنترلم را از دست دادم و او را خفه کردم. بعد از آن هم جسدش را به آتش کشیدم.

با اعتراف این مرد پرونده وی برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. صبح دیروز متهم در این شعبه محاکمه شد و از خودش دفاع کرد.

وی با ابراز پشیمانی به قضات گفت: باور کنید نمی خواستم همسرم را به قتل برسانم. او آنقدر رفتارهای خشنی داشت که کنترلم را از دست دادم. من مرد آرامی بودم و خودم هم باورم نمی شود که چنین کاری کرده ام. الان هم پشیمان هستم.

در پایان نیز هیات قضایی وارد شور شدند و با توجه به درخواست اولیای دم متهم را به قصاص محکوم کردند.

 

 اخبارحوادث  -  باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------