آدم‌ربایی نتیجه تهدید به قتل مرد معتاد



فرد معتادی که یکی از معتادان دیگر را در کمپ ترک اعتیاد به قتل تهدید کرده بود، توسط وی و همدستانش ربوده شد.  مردی دوشنبه هفته گذشته از سه نفر به اتهام آدم‌ربایی و تهدید به قتل با قمه، در کلانتری محله خزانه شکایت کرد و پرونده‌ای دراین‌باره تشکیل شد. بر اساس اطلاعات موجود فردی نیمه‌لخت و نفس‌نفس‌زنان وارد کلانتری شد و گفت از چنگ سه نفر که وی را ربوده بودند و قصد کشتن وی را داشتند، فرار کرده است.

 

شاکی در اظهارات خود گفت: چندی در کمپ ترک اعتیاد بستری بودم تا اینکه بر سر موضوعی خانوادگی با افراد کمپ درگیر شدم و به علت دشنام‌های ناموسی که از طرف مقابل شنیدم، وی را به مرگ تهدید کردم و موضوع به طور موقت همان زمان فیصله پیدا ‌کرد تا اینکه آن شخص روزی به همراه دو دوست خود به کمپ آمد و تصمیم گرفت شب را در کمپ بماند اما در نیمه‌های شب با بیهوش‌کردن، من را بردند و به خانه‌ای در محله خزانه منتقل کردند. شاکی خاطرنشان کرد: پس از به‌هوش‌آمدن سه نفر مرا به قتل تهدید کردند و سپس دهان و دست و پای مرا بستند و گوشی‌هایم را شکستند و من را به داخل صندوق عقب پیکانی سفیدرنگ انداختند اما توانستم به‌زور دست‌های خود را باز کنم و پس از ایستادن خودرو، در صندوق عقب را از داخل باز کردم و با تمام سرعت تا کلانتری دویدم. 

 

به دنبال اظهارات این مرد، متهم که سوءپیشینه داشت، به‌سرعت دستگیر شد و به دنبال وی همدستانش نیز بازداشت و در تحقیقات منکر آدم‌ربایی شدند اما پس از رودرروشدن با شاکی به آدم‌ربایی خود اعتراف کردند. متهم اصلی پرونده در گفته‌های خود ادعا کرد که قصدشان از ربودن این مرد، کشتن نبوده و فقط برای اینکه او را بترسانند او را دزدیدند. وی همچنین ادعا کرد به دلیل اینکه از سوی شاکی به قتل تهدید شده بود، دست به آدم‌ربایی زد.  پس از ثبت اظهارات این مرد در دادسرای امور جنایی تهران، پرونده آنها به دستور بازپرس سیفی، برای تکمیل تحقیقات در دستور کار اداره یازدهم آگاهی قرار گرفت.

 

 اخبار حوادث  - شرق   

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------