آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

هتک حیثیت زن جوان توسط شوهرش



فردی که به تلافی اختلافات خانوادگی با ایجاد گروهی مجازی در شبکه تلگرام اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز نسبت به همسر خود کرده بود، توسط پلیس فتا استان مازندران شناسائی و دستگیر شد.

 " سرهنگ حسن محمد نژاد " رئیس پلیس فتای استان مازندران گفت : در پی مراجعه زنی حدودا 30 ساله به پلیس فتای استان مازندران مبنی بر این که فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام با انتشار مطالبی توهین آمیز موجب هتک حیثیت وی و اطرافیانش شد، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
 
سرهنگ محمد نژاد افزود : ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی ، با بررسی های همه جانبه و تحقیقات علمی وپلیسی عامل انتشار این مطالب  توهین آمیز نسبت به شاکی که همسر نامبرده بود ، شناسائی و در عملیاتی غافلگیرانه  دستگیر شد .
 
رئیس پلیس فتای استان مازندران تصریح کرد : متهم که در بازجوئی ها علت ارتکاب این رفتار مجرمانه را تلافی اختلافات خانوادگی با همسر و بستگان همسر خود عنوان کردپس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد  .
 
سرهنگ محمدنژاد در خاتمه خاطر نشان کرد : فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جایی برای حل مسائل و مشکلات خانوادگی نیست و هتک حیثیت افراد جهت تلافی مسائل خانوادگی راه حل مناسبی نیست، زیرا بارگذاری تصاویر و اطلاعات افراد در فضای مجازی غیر قابل بازگشت می باشد و این امر موجب سوء استفاده افراد غیر خواهد شد.


اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------