حسادت به فرزند یک ساله جنایت آفرید/ ناپدری حیوان صفت بازداشت شد + عکس



اخبار,اخبارحوادث , حوادث  روز

یک مرد اهل " مریلند امریکا " پسر همسر خود را به قتل رساند .

  آقای " اوسمی سسای " 28 ساله در به اتهام قتل یک پسر بچه یک ساله بازداشت شد .

براساس گزارش پلیس آنها پس از دریافت یک تماس در حدود ساعت 10/30 صبح که  خبر از وجود یک کودک بی هوش می داد خود را به محل جنایت که خانه آنها واقع در " ریوردال " بود رساندند و با کودک بی هوش مواجه شد .

قربانی " احمد جالوح" پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد .

نتایج حاصله از کالبد شکافی و گزارش پزشکی قانونی نشان داد که " احمد " براثر چندین جراحت داخلی که گفته می شود تصادفا رخ نداده و عمدی است جان خود را از دست داد .برهمین اساس پلیس ناپدری این قربانی کوچک را مضنون به قتل بازداشت کرد .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد " سسای " که با مادر قربانی یک رابطه عاشقانه خوب داشت و به تازگی با او ازدواج کرده بود،پسر او را مانع بین آنها می دانست و به حضور او حسادت می کرد صبح روزی که همسرش به منظور رفتن به سر کار " احمد " را برای نگهداری به او می سپارد ، این جنایت کار از موقعیت استفاده کرد و با تکان های شدید باعث جراحت و خونریزی مغزی در کودک شد .

" سسای " جنایت کار چند ساعت بعد از اینکه همسرش خانه را ترک کرد با پلیس تماس گرفت و خبر از بیهوش شدن قربانی داد و ادعا کرد که پس از 20 دقیقه رها کردن او در اتاق خوابش وقتی به اتاق برگشت او را بیهوش یافت .

"سسای " که براثر گزارش پزشکان مبنی بر وقوع جنایت و خشونت خانگی مضنون به قتل است در بازداشت به سر می برد و در دادگاهی که بزودی برگزار می شود ، محاکمه خواهد شد .

 اخبار  حوادث  -باشگاه خبرنگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------