پدر بی‌رحم نوزاد 3 ماهه اش را خفه کرد + عکس



اخبار,اخبار حوادث  , حوادث  روز

یک پدر جوان اهل استرالیا به قتل دختر نوزاد خود متهم شد.

آقای " جوبی آنتونی رو " 23 ساله اهل " ملبورن " به اتهام قتل دختر 3 ماهه خود " آلانا  رو " در دادگاه " بند یگو " حاضر شد .

براساس گزارش پلیس ،ماموران پس از دریافت تماس خود را به محل حادثه که خانه قربانی واقع در " هیث کوت " بود، رساندند و با نوزاد دختری رو به رو شدند که به سختی نفس می کشد و خفگی به او دست داده بود و بلافاصله کودک به بیمارستان انتقال داده شد .

پلیس در ادامه افزود این کودک یک روز بعد در بیمارستان جان خود را ازدست داد و پزشکان مرگ او را خفگی اعلام کردند که بدنبال آن پلیس پدر این قربانی را به اتهام قتل بازداشت و به حبس برد .

آقای " رو " بدون هیچ گونه جریمه نقدی تا دادگاه بعدی او که در 20 ژانویه سال آینده برگزار می شود در حبس به سر خواهد برد .

پلیس همچنین افزود ، " آنالا " که یک نوزاد نارس بود، پس از اینکه در روز حادثه 29 آگوست مادر او خانم " استفن کنیب " در هنگام شیر دادن به کودک بوسیله بطری متوجه شدکه او سرفه های شدید می کند و بدنبال آن خون از بینی و دهان کودک خارج شد و والدین آلانا " بلافاصله با اوژانس تماس گرفتند و پس از انتقال او به بیمارستان کودکان " رویال ملبورن " هیچ کمکی از دست پزشکان بر نیامد و او یک روز بعد جان باخت .

پلیس که به مرگ کودک مشکوک شد  در حال بررسی بیشتر ماجرا و تحقیق از طریق شواهد پزشکی می باشد تا مشخص شود این کودک چگونه دخار خفگی شده است .


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------