پسر حیوان صفت به خواهرش هم رحم نکرد/ تکه تکه کردن خواهر پس از رسیدن به نیت شوم + تصاویر



یک مرد اهل " انگلستان " خواهر خود را مورد تعرض قرار داد سپس او را به قتل رساند .

 آقای " ناتان متیو " 28 ساله و نامزدش خانم " شانا هوارا " 21 ساله اهل "بریستول " به قتل دختر 16 ساله خانم " بکی واتس " متهم شدند.

براساس گزارش پلیس جنایت کار ، خواهر خوانده خود را در اتاق خوابش به طرز فجیحی به قتل رساند و جسد او را با یک اره قطعه قطعه کرد.

اخبار,اخبار حوادث  , حوادث  روز

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد " متیو " به همراه " شانا " به منظور ربودن " بکی " در ساعت 11 صبح روز جنایت هنگامی که قربانی در خانه تنها بود وارد خانه او که واقع در " بریستول " بود شدند و " متیو " که برای دزدیدن " بکی " با قربانی در جنگ و نزاع بود در نتیجه مجبور به خفه کردن او با گذاشتن کیسه ی پلاستیکی بر روی سرش شد و سپس جسد او را به داخل خودروی خود برد و آن را به خانه ی خودش انتقال داد.

پلیس در ادامه افزود جنایت کار پس از بردن جسد به خانه اش آن را به حمام انتقال داد و با یک چاقو شکم او را پاره کرد به طوری که در گزارش کالبد شکافی 15 مورد جراحت در آن دیده شد .همچنین مبادرت به قطعه قطعه کردن اجزای بدن او کرد به طوری که در این جنایت که 3 روز به طول انجامید به وسیله یک اره برقی ابتدا سر " بکی " را از تنش جدا کرد سپس جسد او را از ناحیه زانوها و بازو و مچ به تکه های کوچک تر قسمت کرد تا بسته بندی آن راحت تر باشد .

در گزارش بازرس پرونده آمده است که جنایت کار در طول این 3 روز از فروشگاه های مختلفی به خریداری سلیفون ، نوار چسب و کیسه های پلاستیکی کرد تا با دقتی زیاد قطعات جسد را برای پنهان کردن و از بین بردن بسته بندی کند .

اخبار,اخبار حوادث  , حوادث  روز

پلیس در ادامه افزود پس از بررسی خانه ی " متیو " متوجه شدند که با وجود بهم ریختگی در خانه حمام آنها بسیار تمیز است و از آنجایی که در چند مورد بازجویی از خانم " شانا " و گفته متناقض او  ، شک ماموران پلیس به این زوج برانگیخت و پس از تحت فشار گذاشتن خانم " شانا " او به قتل " بکی " اعتراف کرد اما ادعا کرد که در به قتل رساندن او و بریدن اجزای بدنش هیچ دخالتی نداشته است .

پس از بازداشت " متیو " به عنوان قاتل او در گزارش خود گفت : قصد کشتن " بکی " را نداشته است و فقط خواسته با دزدیدن و ترساندن او به او درسی بدهد تا دیگر خود خواه نباشد .

همچنین مشخص شد که این زوج سابقه طولانی از سواستفاده جنسی کودکان داشته اند و " متیو " به منظور تعرض و رابطه  نامشروع قصد دزدیدن " بکی " را داشت .

این دو جنایت کار بی رحم در حال حاضر در حبس به سر می برد و به زودی در دادگاه مجازات خواهد شد.

 

 اخبار  حوادث  -  باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------