قتل همسر سابق با شلیک 6 گلوله/ دو فرزند مقتول ناپدید شده‌اند + تصاویر



یک مرد اهل " امریکا " به اتهام قتل همسر سابق خود در دادگاه مجازات شد .

یک پدر 29 ساله اهل " دترویت " در ماه ژوئن 2014 همسر سابق 27 ساله خود را به قتل رساند و این در حالی است که دو فرزند آنها " کایلاهانتر " 6 ساله و " کریستین " 8 ماهه ناپدید شده اند .

براساس گزارش پلیس ، جنایت کار آقای " ارین جاستیک " همسر سابق خودخانم "آلیسا فاکس" را در یک جنایت برنامه ریزی شده در یک خانه ی متروکه حدود 6 مایل دورتر از مکانی که او در دترویت " زندگی می کرد با شلیک 6 گلوله به قتل رساند .

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز


همچنین از تاریخ ناپدید شدن خانم " آلیسا " 2 فرزند دختر 6 ساله و پسر 8 ماهه این زوج ناپدید شده اند که هنوز جستجوی پلیس برای یافتن آنها ثمری نداشته و برای پیدا کردن آنها 3000 دلار جایزه در نظر گرفته شده است .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد قربانی به همراه 2 فرزند خود ناپدید شده و یک ماه بعد جسد متلاشی شده ی خانم " فاکس " در یک خانه متروکه پیدا شد و پس از بررسی شواهد و اثر انگشت موجود در محل جنایت قاتل او آقای " جاستیک " در " آتلانتا " دستگیر و برای محاکمه به " میچگاان " آورده شد .

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز

 

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز


همچنین همدست او که در انتقال و جابه جایی جسد  " فاکس " به جنایت کار کمک کرده بود به نام آقای " تیموتی جونز " 27 ساله بازداشت و او نیز در دادگاه محاکمه شد .

پلیس در ادامه افزود دختر 6 ساله آخرین با در مهد کودک دیده شده است و پس از آن هنگامی که پدر و مادر بزرگ به دنبال او به مهد کودک رفتند و او را نیافتند به خانه ی مادرش رفتند که از انجا متوجه ناپدید شد آلیسا و پسر 8 ماهه اش شدند و به پلیس گزارش دادند .

گفتنی است ،پدر جنایت کار این کودکان در رابطه با ناپدید شدن آنها متهم و مضنون نیست و هنوز هیچ اثر و نشانه ای از این گم شدگان یافت نشده است .

جنایت کار در دادگاه به 45 سال حبس به اتهام قتل محکوم شد .

 

اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------