تصادف زنجیره ای در جاده شوش - اهواز/ 6 خودرو در آتش سوخت



4 دستگاه خودروی صفر کیلومتر که بر روی تریلر در حال حمل به اهواز بودند در آتش سوخته و 2 دستگاه خودروی سواری نیز که بین دو دستگاه تریلر گرفتار شده بودند نیز آتش گرفتند.

مه آلودگی و کاهش دید موجب تصادف زنجیره ای چند دستگاه خودروی سبک و سنگین در جاده سراسری شوش به اهواز شد.
 
 این تصادف حوالی ساعت 10 صبح روز شنبه بر اثر برخورد دو دستگاه تریلر از پشت سر در حوالی سید عباس و در محدوده روستای کعب زیدان در 50 کیلومتری اهواز رخ داد.

یکی از شاهدان حادثه گفت: برخورد تریلر حامل شش دستگاه خودروی صفر کیلومتر از پشت سر به تریلر نفتکش در جاده ترانزیتی شوش - اهواز علت این حادثه بوده است.

وی افزود: برخورد دو دستگاه تریلر موجب آتش سوزی شده و راننده تریلر نیز که در آتش گرفتار شده بود با کمک مردم از میان شعله های آتش نجات یافت.

وی اظهار داشت: 4 دستگاه خودروی صفر کیلومتر که بر روی تریلر در حال حمل به اهواز بودند در آتش سوخته و دو دستگاه خودروی سواری نیز که بین دو دستگاه تریلر گرفتار شده بودند نیز آتش گرفتند.

گفته می شود واژگونی یکدستگاه تریلر حامل گچ بر روی جاده سراسری شوش - اهواز در ساعات اولیه صبح روز شنبه و کاهش دید رانندگان عبوری علت بروز این حادثه بوده است.

شاهدان حادثه مه آلودگی و کاهش دید رانندگان را علت این حادثه عنوان کردند.

رضا معمار زاده رییس فوریت های پزشکی 115 شوش به ایرنا گفت: دو مصدوم این حادثه توسط خودروهای عبوری به پایگاه امداد جاده ای شاوور منتقل شده و حال عمومی آنها خوب است.

جزییات و تعداد دقیق مصدومان این حادثه در دست پیگیری است.


 اخبار اجتماعی  -  ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------