آدم‌ربايي مرد شيشه‌اي براي ترك دادن دوستش



 نوزدهم خرداد امسال پسر جواني با مراجعه به كلانتري يافت آباد از دوستش به اتهام آدم‌ربايي و سرقت شكايت كرد.

 پسر ٢٦ ساله در شكايتش مدعي شد، ساعتي قبل درحال رفتن به خانه‌مان در محله يافت آباد بودم كه دوستم مرا به خانه‌شان دعوت كرد. دقايقي بعد متوجه شدم او حالت طبيعي ندارد و شيشه مصرف كرده است. رضا با تهديد چاقو گوشي تلفن همراهم را گرفت و پس از بستن دست و پايم مرا داخل صندوق عقب خودرو انداخت. او براي اينكه سر و صدا نكنم، صداي ضبطش را زياد كرده بود. با استفاده از پيچ گوشتي كه در صندوق عقب بود در صندوق خودرو را بازكرده و درحالي كه خودرو پشت چراغ قرمز متوقف شد به بيرون پريدم.

با اعلام اين شكايت، تحقيقات براي دستگيري مرد آدم ربا آغاز شد و ماموران متوجه شدند پسر ٢٩ ساله از مخفيگاهش متواري شده است. در حالي كه تحقيقات براي دستگيري پسر آدم ربا ادامه داشت؛ او روز جمعه در غرب تهران شناسايي و دستگير شد.

صبح روز يكشنبه با انتقال متهم به دادسراي امور جنايي او در بازجويي‌ها به جرمش اعتراف كرد و گفت: دوستم معتاد به شيشه بود به همين خاطر با نقشه‌اي او را به خانه‌ام كشيدم و قصد داشتم براي ترك اعتيادش، پسر جوان را در كمپي بستري كنم. من چندين بار قبلا جوان‌هاي ديگري را با همين روش به كمپ ترك اعتياد برده و بستري كردم.

در ادامه پسر شاكي با رد ادعاهاي متهم گفت: اظهارات مرد آدم‌ربا دروغ است و او خودش شيشه مصرف مي‌كند.

با انجام بازجويي متهم ٢٩ ساله، او به اتهام آدم‌ربايي و سرقت از سوي آرش سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي امور جنايي بازداشت شد و در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

 

 اخبار حوادث -  اعتماد 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------