نقشه قتل هولناک پدر و مادر بخاطر تصاحب اموال + تصاویر



دو نوجوان اهل " امریکا " مبادرت به قتل والدین خود کردند .

آقایان " کامرون اروین " 17 ساله و " کریستوفر اروین " 22 ساله به اتهام مبادرت به قتل والدین خود خانم " یون اورین " و آقای " زاچاری اورین " هر دو 50 ساله توسط پلیس بازداشت شدند

براسا س گزارش پلیس آنها پس از دریافت تماسی  از طرف خانم " یون " که در خواست کمک کرد خود را به محل جنایت که خانه ی آنها واقع در " جورجیا " بود رساندند .

خانم " یون " در تماس خود به پلیس با صدای بریده بریده و ترسان گفت :لطفا یک نفر را برای کمک به خانه من بفرستید فرزندانم در حال کشتن من و پدرشان هستند لطفا عجله کنید .آنها به ما حمله کرده اند و در غذای دیشب ما داروی خواب آور ریخته اند .

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز


پلیس پس از رسیدن به محل این والدین را که براثر اصابت ضربات توسط یک اسلحه به سر و صروتشان جراحت داشتند ، مشاهده و به بیمارستان منتقل کرد و این دو پسر را که در حمام و گاراژ خانه پنهان شده بودند را دستگیر کردند.

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز


در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد این دو برادر با داشتن یک خانواده خوب و نداشتن هیچ مشکل مالی و عاطفی برای بدست آوردن پول بیمه ی والدین از سن 11 سالگی نقشه این توطئه را کشیدند و شب قبل از جنایت با پیشنهاد درست کردن شام نوعی داروی خواب آور در نوشیدنی و غذای والدین ریختند تا هنگامی که آنها در خواب عمیق فرو رفتند به راحتی بتوانند بوسیله گذاشتن بالش بر روی صورتشان آن دو را خفه کنند .
 
پلیس در ادامه افزود : این دو فرزند تبهکار اسلحه پدر خود را دزدیدند و قصد کشتن آنها را داشتند .

" کامرون و کریستوفر " در دادگاهی که به زودی برگزار می شود به اتهام مبادرت به قتل و ضرب و شتم محاکمه خواهد شد .


 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------