حسادت مادربزرگ جان نوه همسایه را گرفت/ کشف جسد پسربچه بی‌گناه در باغچه+تصاویر



یک مادر بزرگ اهل " چین " براثر حسادت ،نوه همسایه را به قتل رساند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از دیلی میل، خانم " لی " ساکن " هنان " چین به قتل " ونگ میگان " 5 ساله متهم شد .

اخبار,اخبار حوادث,حوادث روز


براساس گزارش پلیس " چین " جنایت کار ، خانم " لی " که مادر بزرگ یک نوه بود برای ملاقات همسایه خود که مادر بزرگ قربانی بود به خانه آنها رفت و هنگامی که متوجه شد مادر بزرگ قربانی در خانه نیست فرصت را مناسب دید و پسرک را که در جلوی درب در حال بازی بود با فریب دادن به خانه خود برد و پس از خفه کردن " ونگ " 5 ساله جسد او را در باغچه ی خانه اش دفن کرد .

 

اخبار,اخبار حوادث,حوادث روز

 

اخبار,اخبار حوادث,حوادث روز


هنگامی که مادر بزرگ " ونگ " به خانه بر می گشت متوجه شد که نوه اش ناپدید شده در حالی که کفشهایش بر روی زمین افتاده بود .او سریعا متوجه شد که او را دزدیده اند و با پلیس تماس گرفت و با گفته شاهدین و دادن مشخصات زنی که با یک خودرو " ونگ " را از خانه اش ربود و سرنخ های موجود پلیس جسد " ونگ " را در باغچه خانه جنایت کار یافت .

اخبار,اخبار حوادث,حوادث روز


" لی " در اعتراف خود به پلیس گفت : " ونگ " یک پسر باهوش و سر حال بود در حالی که نوه ی من همیشه بیمار بود و مثل او باهوش نبود و این باعث شد که تصمیم به کشتن " ونگ " بگیرم .

او در ادامه افزود: روز قبل از آوردن او به خانه یک گودال در باغچه خانه ام کندم تا پس از خفه کردن سریعا آن را خاک کنم .

این جنایت کار که با حسادت خود باعث تباه کردن زندگی یک پسر بچه ی بی گناه شد در حال حاضر در بازداشت به سر می برد و به زودی در دادگاه محاکمه خواهد شد .


  اخبارحوادث  - باشگاه خبرنگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------