مسمومیت ‌تعدادی از رانندگان تاکسی ‌آستارا!



‌وجوه نقدی تعدادی از رانندگان تاکسی‌های شهری بندر مرزی آستارا پس از مسمومیت‌ توسط چند سارق مورد دستبرد قرار گرفتند.

  بهزاد پیران، مدیرعامل تعاونی تاکسیرانی بندر مرزی آستارا در این خصوص اظهار کرد: در پی مراجعه خانواده تعدادی از رانندگان تاکسی‌های شهری به شرکت تعاونی تاکسیرانی بندر مرزی آستارا و گزارشی در خصوص مفقود شدن رانندگان مدنظر و نگرانی از این موضوع، مراتب در حداقل ترین زمان به پلیس گزارش داده شد.

وی با بیان اینکه پلیس در این زمینه به بررسی موضوع پرداخت، در خصوص جزئیات این حادثه توضیح داد: ظهر و عصر روز دوشنبه (7 دی ماه) تعدادی با سوار شدن به تاکسی‌های شهرستان در جایگاه مسافر، اقدام به مسمومیت و سرقت وجوه داخل تاکسی و همراه راننده کرده‌اند.

پیران با بیان اینکه نخستین سرقت از تاکسی ردیف 41 حدود ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر رخ داده است، تصریح کرد: سرقت‌های دیگر حدود ساعات 14 و 30 از تاکسی ردیف 190، 17 و 30 از تاکسی ردیف 32 و 20 شب از تاکسی ردیف 124 بوقوع پیوسته است.

وی به نحوه سرقت این افراد اشاره کرد و افزود: سارقان پس از انتخاب چند مسیر مختلف، اقدام به تهیه آبمیوه (آب پرتغال) و کیک می‌کردند و با افزودن نوعی دارو به آبمیوه‌ها، رانندگان را بیهوش کرده و وجوه نقد درون تاکسی را به سرقت می‌بردند که راننده چهارم پس از مشکوک بودن به نوع تعارف این افراد، از نوشیدن آبمیوه امتناع می‌نماید و سارقان پس از خروج از خودرو متواری می‌شوند.

مدیر‌عامل تعاونی تاکسیرانی آستارا با اشاره به اینکه پلیس با همکاری تاکسیرانان و گزارشات مردمی تاکسی‌ها را با رانندگان بیهوش در مناطق مختلف شهر کشف کرد، عنوان کرد: رانندگان مذکور بلافاصله به مرکز اورژانس شهرستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند که در حال حاضر وضعیت دو تن از دانندگان مساعد بوده و مرخص شده‌اند و راننده سوم به دلیل نامساعد بودن وضعیت جسمانی، تحت نظر پزشک است.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به اتفاقات گوناگون و سختی شغل تاکسیرانی، رانندگان عضو شرکت تعاونی تاکسیرانی بندر مرزی آستارا در راستای انجام وظایف خود از هیچ گونه خدمت رسانی عدول نخواهند کرد.

‌تیم‌های پلیس در حال بررسی موضوع هستند

سرهنگ رحیم مهدی زاده، فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا در گفت و گو ایسنا در این خصوص خاطر‌نشان کرد: پلیس از همان نخستین زمان اطلاع از سرقت‌های سریالی تاکسی‌ها در سطح شهر، موضوع را در دست بررسی قرار داده است.

وی با تأکید بر اینکه هم اکنون تیم‌های مختلفی در حال بررسی این موضوع هستند، گفت: در این حادثه، چند نفر تحت عنوان مسافر و با استفاده از مواد خوراکی (آبمیوه)، اقدام به بیهوشی رانندگان و سرقت از تاکسی‌ها کرده‌اند.

وی در پایان خطاب به کلیه رانندگان هشدار داد: رانندگان و فعالان در عرصه حمل و نقل از دریافت هرگونه خوراکی و نوشیدنی از افرادی را که تحت عنوان مسافران وارد خودروهایشان می‌شود، امتناع نماند.


 اخبار  حوادث  -

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------