پایان اسارت دختربچه در آغل گوسفندان



 کودک ٦ ساله نی‌ریزی پس از ٢٤ ساعت اسارت در یک آغل سرباز واقع در دامنه رشته کوه‌های روستای «سنگ زور» به آغوش خانواده بازگشت. زوج جوانی که با انگیزه مالی اقدام به ربودن این کودک در یکی از روستاهای شهرستان نی‌ریز کرده بودند، در ساختمان‌های نیمه‌کاره دستگیر شدند.

اخبار,اخبار حوادث, حواث  روز


ساعت ١٣:٣٠ بعدازظهر روز ٦ دی‌ماه، زن جوانی درحالی‌که ماسک بهداشتی به صورت داشته، با مراجعه به مهدکودک «اصالت» در یکی از روستاهای قطرویه نی‌ریز، کودکی به‌نام نیلوفر را به بهانه این‌که مادرش در درمانگاه منتظر وی است را از مهدکودک خارج کرده و به همراه یک موتورسوار از محل متواری می‌شود.


 ساعت ١٥، ٦ دی‌ماه پرونده این آدم‌ربایی در کلانتری نی‌ریز گشوده شد. بلافاصله تحقیقات پلیس در شهرستان آغاز شد و با انجام اقدامات اطلاعاتي و عملیاتی افراد مظنون شناسایی شده و مورد بازجویی قرار گرفتند و در نهایت فرد آدم‌ربا و همدست و طراح آدم‌ربایی شناسایی شدند.


پلیس با مراجعه به شهرک وزیره زن جوان ١٩ ساله‌ای را به‌عنوان آدم‌ربا دستگیر و بلافاصله مرد ٢٠ ساله‌ای که همسر این زن و طراح اصلی بود را در ساختمانی نیمه‌کاره در همان شهرک دستگیر کرد.


در تحقیقات متهمان به جرم خود اعتراف و با تلاش مأموران، دختر بچه که در یک آغل سرباز واقع در دامنه رشته کوه‌های روستای «سنگ زور» محبوس شده بود، صحیح و سالم پیدا و پس از اقدامات لازم تحویل والدینش شد. فرمانده انتظامی استان فارس با اعلام جزییات این گروگانگیری گفت:  متهمان انگیزه خود را از آدم‌ربایی سرقت طلاهای دختر بچه عنوان كردند. متهمان طلاهای سرقتی به ارزش یك‌ میلیون و ۵۰۰‌ هزار تومان را به یك مغازه طلافروشی فروخته‌اند که خریدار اموال سرقتی نیز دستگیر شد.


این اقدام سریع، همه‌جانبه و به‌موقع نیروی انتظامی باعث شادی اهالی و تجمع در محل و قدردانی مردم شد.

 

 اخبار  حوادث  -  شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------