آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

دلم به حال مقتول سوخت، قتل را گردن گرفتم



پسر جوان که به اتهام آتش افروزی مرگبار در کارگاه مبل سازی دستگیر شده بود، سه ماه پس از اعتراف به قتل با معرفی شاهدانی به دادسرا مدعی شد به دروغ اقرار داده و زمان قتل در تهران نبوده است.

  تیر سال 91 امدادگران آتش‌نشانی با تماس پسری جوان در جریان آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل‌سازی حوالی میدان امام حسین(ع) قرار گرفتند. همزمان باحضور آتش نشانان پسر جوانی که موضوع را اطلاع داده بود، مدعی شد برادر 20 ساله‌اش در میان شعله‌های آتش گرفتار شده است.دقایقی بعد با خاموش شدن آتش، امدادگران با جسد پسری جوان روبه‌رو شدند. با اعلام موضوع به تیم جنایی و حضور آنها در محل حادثه در خیابان مازندران، تحقیقات از برادر قربانی آتش‌سوزی آغاز و او مدعی شد چند سالی است با برادرم در این کارگاه مشغول کار هستیم. ساعت 5 صبح بوی سوختگی به مشامم رسید و وقتی بیدار شدم دیدم کارگاه آتش گرفته است. سریع از کارگاه خارج شدم اما برادرم گرفتار شعله‌ها ی آتش شد و جانش را از دست داد.

آتش‌سوزی عمدی است
در ادامه کارشناسان آتش‌نشانی اعلام کردند، حریق عمدی بوده و کارگاه مبل‌سازی به آتش کشیده شده است. با مشخص شدن عمدی بودن آتش‌سوزی، تحقیقات از مالک کارگاه آغاز شد. مرد میانسال با بیان این‌که عامل آتش‌افروزی را می‌شناسد، گفت: روز قبل از حادثه یکی از کارگرانم به نام کامران را اخراج کردم و فکر می‌کنم او کارگاه را به آتش کشیده است.

دستگیری متهم به قتل
در حالی که هیچ ردی از کامران وجود نداشت، ماموران 21 مهر امسال متوجه شدند او به تهران بازگشته و در یک کارگاه نجاری مشغول کار شده است. با شناسایی مخفیگاه مرد 42 ساله سرانجام او دستگیر شد.

با انتقال کامران به دادسرای امور جنایی،مدعی شد؛ مدتی به‌عنوان کارگر در آن کارگاه کار می‌کردم. یک روز قبل از حادثه، صاحب کارگاه با توهین و تحقیر مرا اخراج کرد. چون هیچ جای خوابی در تهران نداشتم، یک شب را در خیابان خوابیدم. شب دوم یاد توهین‌های او افتادم و تصمیم به انتقام گرفتم . برای اجرای نقشه‌ام نزدیک صبح از بالای در وارد کارگاه شده و دیدم دو کارگر در اتاق خواب هستند. پارچه آغشته به تینر را روی بخاری انداختم و با شعله ور شدن کارگاه، فرار کردم. روز بعد متوجه شدم یکی از کارگران در این حادثه جانش را از دست داده است. من قصد کشتن کسی را نداشتم و فقط می‌خواستم از مالک کارگاه انتقام بگیرم. بعد از آتش‌سوزی یک سالی از تهران فرار کردم و بعد به خیال این که ماجرا فراموش شده به تهران بازگشتم و زندگی مخفیانه‌ای را شروع کردم.

در حالی که پسر کارگر به آتش افروزی و قتل پسر جوان اعتراف کرده بود، او دیروز با انتقال به دادسرا با انکار اعترافات قبلی خود گفت: به دروغ گفتم قتل را من مرتکب شده‌ام، در حالی که من آن روز در تهران نبودم. چون دلم به حال دو برادر سوخته بود با ساختن داستانی دروغین قتل را گردن گرفتم.

با اظهارات متهم به قتل چند شاهد نیز با حضور در دادسرا مدعی شدند مرد40 ساله در زمان قتل در تهران نبوده و در یکی از شهرهای شمالی حضور داشته است.

با حضور شاهدان و انکار قتل، آرش سیفی بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی دستور بررسی ادعاهای شاهدان او را صادر کرد.


 اخبار  حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------